Menne Micra K11 *Verkocht*

Gestart door Geuens, 20 oktober 2008, 20:42:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Geuens

#120
Oook wa foto's van de K 11 met de caravan.






Red Racer

#121
prachtig met die blauwe lampskes, is het niet iets om er ook blauwe led  in je bumper te maken?

wat heb je er in zitten voor type?
led of super bright led?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Citaat van: Red Racer op 16 april 2009, 20:41:41
wat heb je er in zitten voor type?
led of super bright led?

Wide Angle LED Wedge Base

Red Racer

dat zijn die duurste uitvoering zeker van de led.

is t niks om wat in je bumper te maken met led.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Ja mss wel,
Maar wil eerst terug werk maken van de K10 maar eerst moeten finacien mee zitten ;).

Geuens

Vandaag de Micra's Gepoetst,
Met hogesruk en daarna bastje ondekt :s, moeten we eens naar Carglas :s.

Red Racer

al is het een groot barstje zal hje hele ruit er uit moeten.

hij zal nu zekker wel heel wat glimmen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

zondag dagje weggeweest, tegen de avond rden door Lommel centrum wilt er een kia jeep achteruit inparkeren, hij had geen richting aanwijzer opgezet dus wist nie da ie achteruit in wilde parkeren dus ik er gwn achtergaan staan en hij begint gwn hup in achterruit en begint te parkeren schuurt ie tegen men voorflank :s, gellukig iel het nog mee denk dat ik met symilizeren veel weg krijg van krassen. maar albij al toch kut :s.

Red Racer

dat is zeer klote wat ik zo lees, zomaar zonder iets in willen parkeren.

hoe erg is de schade gezien?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

#129
Laatste paar dagen mijn binnenlampje opgespoten (kleur van auto en plastiek glasje met van dat lichtdoorgevend zwart)

Voor


Na

rob


jasperdg

Leuke Mod zeg. Valt zeker wel mee qua werk?
Demonteren-cleanen-spuiten-drogen-monteren?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Geuens

ja is idd zo gebeurd, demonteren en monteren zijn gwn 2 schroefjes, en het drogen kost meeste tijd he :)

Geuens

Vandaag naar andere auto geweest kijken.
Om ik toch een grotere auto wil met zwaardere motor ben ik opzoek geweest vandaag geweest kijken, ben nog niet zeker of hij het wordt, dus volgende auto komt iplv deze micra, de k10 blijft gewoon.

Red Racer

wel bij nissan gebleven of een ander merk?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]