Menne Micra K11 *Verkocht*

Gestart door Geuens, 20 oktober 2008, 20:42:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

Waarom wil je de k10 houden en de 11 wegdoen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Geuens

Citaat van: Red Racer op 17 oktober 2009, 18:08:46
wel bij nissan gebleven of een ander merk?

Ja ben naar een nissan gaan kijken :), wat voor eentje volgt nog (ben nog niet 100% zeker dat hij dat wordt daarom.

Geuens

Citaat van: Taxloss op 17 oktober 2009, 19:59:10
Waarom wil je de k10 houden en de 11 wegdoen?

Ben al even aan het kijken voor een grotere en auto met zwaardere motor,
en ja keuze tussen k10 of k11 was voor mij snel gemaakt, K10 heb wat met het autotje :).

Taxloss

Nou, gevoel is ook het belangrijkste, dus dan maak je een goede keuze!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Chrismo

Grotere nieuwere? Als je lekker relaxed wil rijden en niet teveel wil uitgeven zou ik je een zelfde auto aanraden als ik nu ook heb. Een P10 Primera. Onderstel als geen andere auto, 2 liter motor erin....supers! Ik heb er 750 euro voor betaald maar dat ding ziet er van buiten niet uit.

Ik heb vanalles gereden (telkens Nissan), en ook de P11 Primera, maar de P10 heeft DE beste wegligging.

Ach ik dacht post het even......weet niet of je er uberhaubt iets aan hebt hoor.




gr Chrismo

Red Racer

komt een P10fan ff tussendoor, maar het zijn sssssuper autotjes.

of een almera is ook mooi, de keus is uiteraard aan jezelf.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Heb Mijn nieuwe aankoop sinds gisteren :), het is de Nissan geworden waar ik zaterdag heen ben gaan kijken, Net wat foto's gemaakt.
Het is dus een Nissan X-Trial van 2003 het is een 2200cc Diesel.









Red Racer

dus ik zie op de foto's dat je nu 3 nissan's hebt.

Als ik vragen mag, waarom meteen zown grote auto,was ie goedkoop?

Hij ziet er wel ZEER mooi uit aleen niks voor mij.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

gefeliciteerd met de koop :duim:

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

nissanzwijndrecht

leuke wagen. alleen wel erg groot. in vergelijking met een micra

HSDJ

mooie aankoop, vele veilige km's gewenst!! :politie:
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

Geuens

Ook al staat mijn K11 eigenlijk te koop, heb ik toch nog bumpertje goedkoop kunnen kopen dus die eersisteren even opgehaald en gistre even erop gezet voor te passen.
(Als ie tegen de zomer niet verkocht is kan mijn broertje er in rijden dus dan is het geen verloren zaak ;) )

Nu nog een keertje tegoei bevestigen dat ie zker niet gaat lopen ;),
En dan nog ff nadenken of ik hem in zelfde kleur als de auto ga spuiten, of mat zwart daar ben ik nog niet uit.




Red Racer

Ik denk dat je nog een aantal delen mist.

maja als je hem spuit kan je ook de hele auto meteen matzwart doen :P het is wel goed om te horen dat ie dan naar je broertje toe gaat.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens

Gistere avond iemans komen kijken naar de k11,
Hij was best geïntreseerd en vandaag is hij terug gekomen samen met zijn vrouw.
En ze hebben heb gekocht, (zit ik wel met gemengde gevoelens, ga hem toch wel missen), maar de mensen zelf komen ook uit Lommel (lutlommel) dus eigenlijk vlak bij in de buurt, dus zie ik hem nog wl af en toe keertje rijden. Nu moet ik hem nog in orde maken voor keuring 2 banden vervangen, orginele bumper er terug op. en voor de rest is hij normaal in orde dus, ook even olie nog verversen, enz, en dan naar de keuring.
Denk wel dat hij in goede handen is bij die mensen dus ook al een gerust stelling :).