Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ogduvezz

Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Geuens


Red Racer

hetzelfde wat roland al zij. het past mooi bij je swarte accenten met de auto.

Embleemloze grill maybe next?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Bedankt allemaal !!

Volgende project zal zijn de hi-pass filters (bass blockers) tussenbouwen.
Qua uiterlijk wil ik alle zilveren/chromen accenten kwijt. Dan bedoel ik de 3 sleutelgaten en de Nissan logo's voor en achter. Iemand goed idee hoe je dit kan aanpakken? Simpelweg zwart spuiten lijkt me geen optie aangezien je de eerste keer dat je de sleutel mis steekt al een zilveren kras terugkrijgt...
Iemand een idee hoe je zwart kan plastificeren? Oh ja, bouwpakket verf misschien een optie...

Suggesties welkom.

Merkloze grille moet er inderdaad komen. Helaas heb ik niet zo'n mooie Dremel als Rob.. Misschien moet ik het aanbod van zijn vader maar aannemen en eens een afspraak maken om langs te gaan...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

your always welcome ;) anders gooi je dre grill af een keer en maak ik hem voor je klaar ;) denk dat we maar is een knutsel meeting moeten houden :P

ene je logo's als je nou een bus verf op kleur van je auto laat maken en je spuit de logo's over ;)

Red Racer

de logo's kan je er wel af pieleken en dta slot is een ander verhaal.

kan je het mischien niet laten poedercoaten?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

1 probleem achter het logo zitten 2 gaatjes

jasperdg

Citaat van: rob op 20 mei 2009, 17:06:29
ene je logo's als je nou een bus verf op kleur van je auto laat maken en je spuit de logo's over ;)

De spuitbus op kleur heb ik al. Goed idee !! Nu nog netjes losmaken
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Voor de sloten heb ik modelbouw verf mat zwart gehaald. Is wel weer kostbare mod met 1,8 euro  ;)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

je ga toch niet je logo's zwart verfen rob als je ze er ook gewoon af kan halen.

maar die zwarte accenten zullen je auto vele knapper laten lijken en meer details.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

jaja je kit het gaatje af met kit of dergelijke en spuit het geheel in een keer over, desnoods 2 keer.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

#117
Vandaag de logo's van de auto afgehaald, in de kleur gespoten en mat zwart ingekleurd. Daarna opnieuw gemonteerd. Tevens de 3 sleutelgaten mat zwart geschilderd...
Sorry, ik had de auto eigenlijk eerst moeten wassen....

Het enige nog niet in stijl zijn nu de zij-knippers (in bestelling), de nummerplaten (daar doe je niets aan) en de micrafanclub stickers (daar wil je niets aan doen).
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

erg netjes nu hopen dat het niet snel van je sleutel gaten slijt!!! keep up the black work!

idee misschien bumper strippen zwart spuiten inplaats van plastic zwart

kilzone

jammer dat je foto's het niet doen.
Nissan Micra 1.0lx