Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

N I L I S

Citaat van: jasperdg op 04 juni 2009, 20:34:58
Bedankt. Ja als ik weer even kan lopen kan ik kleine klusjes doen.

Nu nog die Xenon aan het werk krijgen, die wilde (nog) niet  :-\

Ziet er nice uit jasper :D, alleen balen van die xenons, ik wil je eerdaags wel ff helpen met het erinzetten, het kan bijna niet dat ze het bij mij gewoon deden en bij jou niet... komt vast helemaal goed :D

rob

nice blinderen en hij is af hij is erg sportief geworden zo :D

zit ook xeno te overwegen beetje want heb nu weer kapote lamp maar ja is apk afkeur tegen woordig :(

jasperdg

Bedankt allemaal !

Ja, blinderen... Dat zou hem inderdaad afmaken. Nog even wachten op de vakantiezegels...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Citaat van: Taxloss op 04 juni 2009, 20:36:24Ik hoop voor je dat je snel weet kan lopen enz... Is altijd wel prettig om weer de oude te zijn, niet dan?

Ja als je wat mankeert realiseer je pas wat fijn het is om eens geen pijn te hebben. Ben nu al blij dat de rest het nog doet. Maar je bent zo wel heel beperkt  :-\
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

wordt er al strakker van met die zwarte details.

je spiegels in de kleur van de auto en de spoiler zwart wordt ie nog sportiever.
dat je xenon niet lukt snap ik niet het s 10min werk, monteren van elkaar af en aan die lampskes.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Citaat van: Red Racer op 05 juni 2009, 21:00:16dat je xenon niet lukt snap ik niet het s 10min werk

Tuurlijk, was het ook. Maar dan moeten ze wel gaan branden ..... en dat vertikken ze dus om de een of andere wazige reden... Zekering is het niet want H4 terug doen het gewoon.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Ronald

doen beide lampen het niet?
heb je al geprobeerd de balasten links en rechts met elkaar te wisselen?

Kan bijvoorbeeld zijn dat links de lamp stuk is en rechts de balast.
Als je de balasten omwisselt en er gaat er 1 tje branden dan ligt het aan de lamp of aan de balast.
Als ze beiden dan nog niet werken heb je een slechte set gekocht of je sluit iets toch verkeerd aan

Red Racer

heb je wel btw al die units van elkaar af gelegd dan branden ze ook niet.

nog maar eens de stekkertjes controleren.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Gisteren de achterruitenwisser modificatie uitgevoerd (zie  >>dit topic<< ).

Leuk werk. Mijn motor zag er van binnen een stuk beter uit. Vet was vers en er zit nog een kunststof geleidingsring boven het tandwiel.

Maar wat een gek*** met dat boren en tappen zeg, dat is echt niet mijn hobby. Mooi 3.3mm boortje gebroken (3.2 mm is eigenlijk ideaal om 4mm te tappen), dan echt lang bezig om 3mm gaten te boren en 4mm te tappen. Daarna nog eens de afdekplaat (deksel) her en der moeten vijlen omdat tapgaten niet corresponderen met de gaten in het deksel.

Maar bij testen werkte het meteen, en na terugbouwen lekker platte ruitenwisser die goed is blijven werken. Wel jammer voor Micrafanclub sticker die nu onder de wisser in rust ligt  :-\

Kilzone bedankt voor de mooie howto !
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Larrs

Dat is mooi dat het gelukt is. Scheelt weer zoeken naar de platte variant. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

mijne moet ook nog plat ben er nog niet aan toe gekomen me audio heeft voor rang en me andere 2 projecten

Red Racer

zo heeft jasper 1 ding te gelijk aan zijn auto en jy heb 2 auto's rob, dat wordt dus vaak beslissingen nemen.

kan je geen fanclub sticker bij nicole vragen voor korting :P, omdat je sticker nu uit t zicht ligt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

 :-[ Ik heb van Tax al eens een extra sticker gehad omdat ik de eerste week al met de ijskrabber de M doormidden had  :-\

Die sticker kan ik nu niet meer vinden, dus ik durf het niet meer te vragen.

Maar achterop hoeft geen sticker meer: ik heb immers de juiste nummerplaat houder !!  :duim:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Trouwens, 1 ding tegelijk is ook niet helemaal waar.
De volgende projecten staan ook nog min of meer op stapel:

  • Blinderen achterdeel auto
  • Grille modificeren en met racegaas (ik moet echt eens langs Rob)
  • Xenon inbouwen en werkend krijgen
  • High power - High pass filters tussenbouwen bij mijn speakers
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

ah klinkt als een knutsel middag ;)

stuur maar keer pm met paar datum's dat je kan en zin hebt kijken we of het overeen komt ;)