Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jasperdg

Nou Rob, eerst wil ik weer normaal kunnen lopen. Bedankt! Gaan we zeker eens doen.

Hier een plaatje uit mijn laatste mini foto shoot:

Let op de achter ruitenwisser en geen stukje zilver/chroom meer te zien! Alles Red&Black
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Taxloss

Heej, ik lees nu je ellende over die sticker pas... is er iets dat ik voor je kan doen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ik zie nog wel zilver..... de uitlaat :D

Red Racer

lol, daar kan je altijd nog een grotere onder zetten en die zwart spuiten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Of je maakt het mat door het te schuren. :P

Maar je Micra ziet er goed uit zo.  :duim:
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

zou rob die stootstrips er af kunnen shoppen of dat staat?

k heb me sportpijp heatresistens black gespoten.
heb je nog een aantal foto's Jasper?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

stoot strip moet je niet verwijderen dan breek je weer zwart weg is juist mooi zo

jasperdg

@Tax: Je hebt al geholpen door 2 extra stickers te leveren, dat ik zo suf ben dat ik ze niet meer kan vinden  :-X

@Rob: Uitlaat zilver? Naaah.. op deze imi eindpot zat een pisbak stalen verchroomd sierstukje en die is razendsnel aan het wegrotten... Zwart hittebestendig is een leuk idee..

@Red racer: Rob heeft gelijk, zo heb je leuke accenten anders wordt het zoo saaii Enne meer foto's heb ik wel maar plaats ik niet. Heb suf van de verkeerde hoek geschoten (schade toen ik de auto kocht nog niets aan gedaan).

Allemaal bedankt voor de commentaren!

Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Gisteren is de auto aan de achterzijde geblindeerd... Kostte 200 euro inclusief materiaal bij DeTintmanFolies in Stede Broek (NH).
De beste man was maar liefst 3.5 uur bezig!!! Hij vertelde ook dat de Micra een van de moeilijkste is qua ruiten..
De ramen zijn nu 15% lichtdoorlatend en met deze verzengende hitte lijkt het iets koeler te zijn...
Wat vinden jullie ervan?

[verwijderd door de beheerder]
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Ronald


Michiel

Erg netjes, nu alleen nog een keer een set mooie velgen en dan niets meer aan doen ;)

jasperdg

Velgen... Tja. Ik zou het schitterend vinden maar 1400 euri uitgeven... neeee.

Ik maak nog wel een afspraak voor het repareren van de airco. Nu toch wel erg handig. Wel kostbaar met condensor, filter en (de)montage.

Ook nog de Xenon aan de praat krijgen....
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

illko


Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Cookiebox

joah en een dikke paip om dat gat in de bumper op te vullen  :) zou dat veel schelen qua hitte in de auto die donkere ruiten?.. ja de zon schijnt minder op het interieur dus die straald op zijn beurt ook minder hitte uit... alleen zwart absorbeerd de zon lekker.
Weet wel dat het in de Golf van mij warmer is als in de witte Micra