Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.


jasperdg

Vandaag bij de Otosam zie ik me gave velgen zeg... Net die van de Lamborghini Reventon (straaljager model)... Dat wil ik wel onder mijn auto...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob


Larrs

Wordt je Micra ook sneller van. :P

Dit zijn trouwens wel 1 van de weinige velgen van Dotz die bijna onder de noemer 'mooi' passen. Lelijk zijn ze niet overigens.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

ze zijn wel prijzig denk?

bij otosam kan je heel gemakkelijk terecht voor zulke dingen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

#171
Nog een nieuw plan:
Jullie hebben mij misschien wel eens horen klagen over het gemis van mijn cabrio (zie >> mini album <<).

Nu vind ik de Micra duizend maal betrouwbaarder, altijd starten, niet duur in gebruik, leuke vormgeving, leuke club... Maar ik mis het dakloze gevoel.

Komt iemand met het lumineuze idee om een open dak in de auto te zetten. JAAAAAAA !!!

Ik rondgekeken en dan kom ik terecht bij de Webasto Hollandia 300 deluxe (soft-touch). een zogenaamd spoilermodel dakraam met electrische sturing; sluit zichzelf als je contact hebt uitgezet en je kan standen programmeren. Offerte gevraagd. In Leiden kan ik erop wachten en kost ie inclusief zonne-rollo 720 euro.... Heel even over nadenken...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Larrs

Kost wat, maar dan heb je ook wat. :)

Al hebben sommige uitvoering zoiets al standaard, maar het lijkt me heerlijk om zoiets te hebben.

Beter dan een airco of arko of zoals bij mij, een barko. ;) :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

jasperdg

Eigenlijk is het inderdaad bij elke auto Barko  :P

Of we introduceren een nieuwe: Arke (Alle ruiten kunnen eruit) ...  :D
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

MicraMuts

Mooie velgen! Krijgen we toch bijna dezelfde auto's ;) afgezien van een paar kleine verschillen  ::)
Wil ook wel een open dak, maar dat is wel veel geld.

Ach arko is wel goed, doe je ook nog beetje aan lichaamsbeweging  :) met slinger dan he. :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

ik slinger liever dan met electro aan de gan te gaan.

dat dakraam is wel erg prijzig, is er geen andere goedkopere optie?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

uhmm zo duur... nee dankje zat er ook aan te denken maar nu hoef ik hem niet meer of moet er een goedkoper tegen komen

zijn ze niet bij de dealer te bestellen met een mal?

MicraMuts

Ik dacht dat ze ook dakramen bij dat bedrijf in Almelo verkochten (Nicole, sorry ik kom even niet op de naam :)) Misschien daar even informeren

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jasperdg

Ja het dakje is niet goedkoop. Maar dat was vroegaaah dat ik zoiets zelf zou doen. Toen kochten we zo'n ruitje nog voor 300 piek en dan met een mal en decoupeerzaag aan het werk. Alleen altijd lek he?

Aan de andere kant vind ik dit een koopje. Valt toch in het niets bij wat sommigen hier aan ICE uitgeven?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob