Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rob

oke :) mooi oelala mooi hoor wel beetje donker op sommige punten onder in zie ik

jasperdg

Ja het is niet helemaal egaal, maar ik geloof dat het met lampjes net zo is.
Ik zie s'avonds echt alles wat ik nodig heb hoor! En nooit meer stuk!
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

je kan er ook blauwe xenon leds in stoppen die je bij autostyle kunt kopen.

is die airco rep dan zo duur?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Met deze airco reparatie is bijna alles vervangen; condensor, filter, buis, opnieuw afvullen...
Maar is ook zo dom dat de condensor onderaan zit meteen achter de grille opening. Zonder enige bescherming! Elk steentje of insect knalt zo de condensor in, en je weet hoe zacht dat radiator spul is.
Ik heb nog steeds mooi zwart grille gaas liggen om te plaatsen. Is dus niet alleen een mooie mod, maar ook een praktische!
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Taxloss

klopt dan is het een vliegjes killer...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

Citaat van: jasperdg op 17 juli 2009, 14:28:25
Maar is ook zo dom dat de condensor onderaan zit meteen achter de grille opening. Zonder enige bescherming! Elk steentje of insect knalt zo de condensor in, en je weet hoe zacht dat radiator spul is.

ja dat is inderdaad vreemd bedacht.
Bij mij is vorig jaar een groot stuk van die vennetjes in de condensor eruit gevallen.
Zou ik eigenlijk nog eens moeten fixen

jasperdg

Citaat van: Taxloss op 17 juli 2009, 15:14:41
klopt dan is het een vliegjes killer...

Wat is het laatste dat door het hoofd van een vlieg gaat die te pletter slaat tegen je voorruit?
.
.
.
.
.
.
.
zijn kont...
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

hahaha

maar idd uit kijken buurman zijn broer heeft een keer een flinke kiezel door zijn arco radiator gehad (kapot dus)

misschien verstandig om er gaas in te zetten dan heb je trouwens mooi gesneden vliegjes vlees voor op je brood :D

Larrs

Citaat van: jasperdg op 17 juli 2009, 16:52:58
Citaat van: Taxloss op 17 juli 2009, 15:14:41
klopt dan is het een vliegjes killer...

Wat is het laatste dat door het hoofd van een vlieg gaat die te pletter slaat tegen je voorruit?
.
.
.
.
.
.
.
zijn kont...
;D

Moest ook aan deze foto denken. Ontzettend oud, maar blijft goed.

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Micra_powerk10

Bij ons in westervoort Monteert Ze Ook

Citaat van: jasperdg op 09 juli 2009, 11:08:47
Nog een nieuw plan:
Jullie hebben mij misschien wel eens horen klagen over het gemis van mijn cabrio (zie >> mini album <<).

Nu vind ik de Micra duizend maal betrouwbaarder, altijd starten, niet duur in gebruik, leuke vormgeving, leuke club... Maar ik mis het dakloze gevoel.

Komt iemand met het lumineuze idee om een open dak in de auto te zetten. JAAAAAAA !!!

Ik rondgekeken en dan kom ik terecht bij de Webasto Hollandia 300 deluxe (soft-touch). een zogenaamd spoilermodel dakraam met electrische sturing; sluit zichzelf als je contact hebt uitgezet en je kan standen programmeren. Offerte gevraagd. In Leiden kan ik erop wachten en kost ie inclusief zonne-rollo 720 euro.... Heel even over nadenken...



I am only the driver..
Ford USA Mustang

jasperdg

Oeps.. dat is hier lang stil geweest zeg.
Even een update:
De Xenon's zijn ingebouwd en nu goed aangesloten. Wat een puist licht zeg. Auto's voor mij voelen zich net opgejaagde konijntjes.
Vandaag de APK gehad. Binnen 3 uur gereed en klaar voor 45 euro zonder ook maar 1 op- of aanmerking!  :-*
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

geen afkeur op de Xenon?

bij mij moet die er uitomdat ie te weinig licht weergeeft.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Dat heb je netjes gedaan. Fluitend naar huis zeker. lekker hoor.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

jasperdg

Citaat van: Red Racer op 05 oktober 2009, 16:56:17
geen afkeur op de Xenon?

bij mij moet die er uitomdat ie te weinig licht weergeeft.

Misschien omdat ik heldere koplampen heb? Of omdat de Xenon's made by Philips zijn? Ze geven in elk geval enorm veel licht!
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

ik denk vanwegen je heldere lampjes.

en ik heb er nog een booskijker voor dus dat heeft ook nadeel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]