Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Er gaat meer in een Micra dan je denkt  :P

syrek

You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

jasperdg

Dinsdag APK.
Resultaat: Goedgekeurd na wat reparaties.
Band rechtsachter had karkasbreuk dus vervangen voor 79 euro inclusief plaatsen en ik kreeg zomaar nog 10% korting daarop. Dus 71 euro voor een Vredestein inclusief vervangen en stikstof. Vindt ik erg netjes. Helaas nu wel 3 soorten banden onder de Micra.
Remleiding begon te oxideren. Men heeft de hele leiding schoongeborsteld en van een tectyl laag voorzien. Kan ie er weer een hele tijd tegen. Arbeidsloon 1/2 uur.
Kentekenplaatlampje 1 stuk. Ik controleer regelmatig de verlichting, maar die lampjes dus niet.
Totaal uiteindelijk € 151 kwijt. Wat een fijn autotje toch.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nissanzwijndrecht

nou valt dan allemaal toch wel weer aardig mee en je kan er gelijk weer een jaar tegenaan!

davey

netjes  :)

ik was nog goedkoper uit voor mijn laatste apk namelijk €0 ;D
er mankeerde gewoon helemaal niks aan ^-^

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

keurig :) geen gekke dingen zo te lezen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

jasperdg

Gisteren was het dan zo ver: Mijn Micra behaalde de magische 200.000 grens !
K** telefoon deed er 4 secondes over om een afbeelding op te slaan dus: Vóór en na:

Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

2yellow4u

Hij kan makkelijk nog veel meer km hebben, met de gele zat ik daar ruim overheen ^-^

dimimicra

Hoeveel had je er misschien met je gele ? Ik heb er momenteel 211.000


MicraMuts

Hey Jasper,

Heb je nog interesse in mijn model micra? Ik wil hem weg doen.


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

jasperdg

Vorige week flexwipes gekocht. Setje van Bosch met 45 en 50mm lengte dacht ik. Kost wel een berg zeg, 42 euro liefst. Maar wel supermooi. Geen gezuis, geen gepiep en spic-en-span schoon! Hopen dat ze langer mee gaan dan een jaar.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Vandaag de Micra zelf maar een grote beurt gegeven.
3 liter goede olie (vloeibaar goud), oliefilter, 4 bougies (Bosch) en een brandstoffilter.
Km stand circa 204.000
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

jasperdg

#254
 :'( Vandaag in Hilversum op de Larenseweg stopt een Mercedes taxi voor mij. Hij schakelt de achteruit in en geeft een dot gas. Voordat ik mijn toeter heb kunnen drukken boort de Merc E zich al in mijn voorkant. Auw, wat een klap gaf dat.
Genoeg getuigen en de chauffeur bekent meteen schuld. Maar wat koop je ervoor? Straks is ie total-loss verklaard en wat dan? Ik vindt het zoooo oneerlijk: iemand anders rijd mijn auto aan barrels en zou dan toch alles moeten herstellen? Balen.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...