Mijn Micra K11 1996 (Red and Black)

Gestart door jasperdg, 29 oktober 2008, 13:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jasperdg

Eerst de auto weg laten takelen omdat de airco condensor verbogen is en zo te zien daarbij ook de radiator lek heeft geslagen.
Later blijkt dat de radiator niet lek is en kunnen we alsnog huiswaarts met de auto. Anders werd het een heel gedoe met de fietsen. Onderweg goed op de temperatuur gelet, maar geen centje pijn.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

jasperdg

Nou nog 1tje dan van de condensor en de radiator:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nismo

Doh en die mercedes heeft nauwelijks (zichtbare) schade.

Maar succes met herstellen!

Anti autostyle!!

Rob

voorframe krom gok ik
bumper is wel te redden jammer van je airco en radiatoren er achter maar dat is wel te fixen als ik het zo op eerste oog zie
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

aij goed klote joh! hoop dat het netjes afgehandeld wordt! maar die bumper lijkt mij zekers niet te redden hoor rob!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

richardwbb

#260
Ik weet wel betrouwbare mensen die dit voor een afgesproken prijs repareren en het goed doen en snel en jou ook wat van het schadebedrag laat houden, tenminste ik denk dat je genoeg geld gaat krijgen, maar dat die los is voor de Care bijvoorbeeld, dat kan ook. Maar dan nog red je het wel met het uitgekeerde bedrag zo te zien. Alleen die betere, die met garantie die zit wat verder weg. (maar zonder garantie zou ik ze ook vertrouwen, gezien mijn ervaringen en dat kan je met de Care echt vergeten)

p.s. losse bumper zelf aanleveren en die radiator doen ze ook niks mee.

emiel

Heey,

das mooi balen zeg.

En het is net wat je zegt: met een beetje pech wordt je er alleen maar slechter van.

Succes met de afhandeling en hopelijk valt het mee.

Emiel

Milo

Ahh wtf, klote voor je man! Hoop dat het allemaal meevalt en we horen er nog wel van.
Succes verder!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

jasperdg

Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

TeSprouT

Hee balen man echt zonde van je wagen!

Hopelijk komt alles snel weer goed en kun je weer rijden zonder schade! Heel veel succes ermee en hou ons op de hoogte!
Love the potiential

Rob

ah jawel dave ;) als hij van de wagen is en de ophang punten los zijn dan kan hij aardig in de richting terug komen met een föhn warm maken en hij komt wel weer in zijn vorm de rest is plamuur werk en poly ;) haha

maar aan de andere kant al dat werk en tijd kan je hem net zo goed in de prullenbak gooien want zo bijzonder model bumper is het niet zijn er 1000de van
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

jasperdg

Bij Winparts kost een nieuwe € 33,07 >>klik<<
Ik heb nog een grille liggen.
Motorkap kost € 116,13 maar ik hoop dat die uitgedeukt kan worden...
Ik zit alleen nog te puzzelen over de condensor. Hij is er in 654mm en 545mm breed, maar als ik grof meet kom ik op 58/59cm. Scheelt nogal in de prijs ook...
Bumpersteunen kosten € 6,25 het stuk. Meebestellen?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Rob

pardon! @ motorkap!
ga weg gek! doe even een belletje naar de Japanse autosloperij in den dolder!
50 euro was ik klaar in kleur voor een kennis van me!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

is de motorkap erg gedeukt dat ie echt moet worden vervangen?
de beugels zou ik gewoon mee bestellen dan is meteen alles nieuw.

Heb je al geld van de taxi centrale gekregen en was het genoeg om het te fixen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

@Rob: tuurlijk kijk ik even verder

@Red: verhaalsverzekering bij Arag, maar daar nog niets van gehoord. Ik moet maar geduld hebben zeggen ze als ik bel.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...