hEad Turner heeft weer een micra k11 maar met 1.0 blauw

Gestart door MicRa_16v, 23 november 2008, 21:57:01

Vorige topic - Volgende topic

MicRa_16v

ja klopt zijn heldere mistlichten , maar k weet niet van welke merk heb ze in turkije gekocht toen die werd  omgebouwd waren ze dr bijgekocht , ik ga nu zelf ook heldere koplampen halen is mooie combinatie:)

rob

Citaat van: MicRa_16v op 10 februari 2009, 17:26:20ik ga nu zelf ook heldere koplampen halen is mooie combinatie:)

of gewoon een paar nieuwe lampen die zijn al een stuk helderder dan de originele die er nu in zitten voorbeeld is mijn zwarte nu want daar heb ik 1 lamp vervangen en dam wat een verschil!

Red Racer

je zou het ook nog kunnen proberen bij de lokale nissan dealer of bij Cartal.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicRa_16v

kijk maar op eerste pagina en zie me nieuwe foto's + me velgen;)

MicRa_16v

rob

redelijk verschil met die andere maar uhmm veel nee vind het bescheiden gedaan als je zo kijkt naar de andere

2yellow4u

Hoe heb je dat gedaan...die achter-klep recht maken?

:duim:  Hele gave auto!!

rob

Bunny

stuk plaat erin lassen, straks maken met plamuur en dan spuiten waarschijnlijk

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

MicRa_16v

eerst stukje plaat erin gelast en dan met plamuur

MicRa_16v

vandaag  me nieuwe leren kuipstoelen  erin gezet+ me pookknop met pookhoes en shoot met de skyline van een vriend van de club midlands!

Red Racer

zozo dat zijn stevige kuipjes.

doe de volgende keer ook een knap plaatje van je micra vanaf de voorzijde.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

netjes goed gelukt zo te zien

Heiko

Mooie stoelen, en je interieur ziet er erg netjes uit. Skyline is ook wel aardig ,)

Challenge

Als ik heel eerlijk wil zijn vind ik de velgen onder de skyline niet echt passen.
Maar je auto staat er strak bij :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl