hEad Turner heeft weer een micra k11 maar met 1.0 blauw

Gestart door MicRa_16v, 23 november 2008, 21:57:01

Vorige topic - Volgende topic

Larrs

Citaat van: Challenge op 24 februari 2009, 20:59:25
Als ik heel eerlijk wil zijn vind ik de velgen onder de skyline niet echt passen.
Maar je auto staat er strak bij :)
Dat viel mij ook direct op. Daar horen eigenlijk mooie 5 spaaks velgen onder zonder chroom.

En de Micra staat er inderdaad goed bij.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

weer gespot op marktplaats :S weet je niet wat je wil ofzo?

MicRa_16v

hahaha jawel k maak hem nog wel alleen heb k hem daar gezet als ze een goeie bod  zoude doen of  ja een goeie inruil zou ik wel met een andere project willen beginnen zo niet ga ik verder met deze;)

MicRa_16v

ik heb vandaag een bod gehad om tew ruilen met een 100nx ziet er netjes it kleur dark blue ,verlaagd 15 sportvelgjes 1.6  wat denken jullie ervan? gelijk een nieuwe projectje beginnen!

nismic

Citaat van: MicRa_16v op 08 maart 2009, 17:31:18
ik heb vandaag een bod gehad om tew ruilen met een 100nx ziet er netjes it kleur dark blue ,verlaagd 15 sportvelgjes 1.6  wat denken jullie ervan? gelijk een nieuwe projectje beginnen!

Kijk uit om zomaar een 100 NX aan te schaffen.
De meeste zijn bij de achterschokbrekers doorgerot en moeten opnieuw gelast worden. Het zou kunnen dat deze al gelast is, maar check het voor de zekerheid.
Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Taxloss

Je kan het beste Nilis even vragen, de heeft er een dus die an je wel vertellen waar je op moet letten denk ik.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

N I L I S

Citaat van: MicRa_16v op 08 maart 2009, 17:31:18

Waar je bij een NX op moet letten zijn de kokerbalken voor roest... en de wielkasten zijn een sure thing met doorrotten... je kan dit zien door boven het achterste wiel even je hand naar boven te steken en voelen en kloppen, vanuit de achterbak kan je de bekleding ff wegtrekken en zien of er al gaten in zijn gevallen, dit zijn APK afkeurpunten dus let daar goed op, verder als het een carb. versie betreft moet je ff kijken of de vacuumslangetjes niet compleet uitgedroogd zijn, dit is trouwens zelf erg makkelijk te verhelpen... check ook de dakrubbers bij de aansluitpunten van A-styl en afneembaar dak, dit kan namelijk een punt zijn waar hij lek is.... als je verder nog vragen hebt stel ze gerust... als dit allemaal niet het geval is heel veel plezier ermee, tis zeker een fijne auto om mee te rijden n zomers al helemaal ;)

Kijk uit om zomaar een 100 NX aan te schaffen.
De meeste zijn bij de achterschokbrekers doorgerot en moeten opnieuw gelast worden. Het zou kunnen dat deze al gelast is, maar check het voor de zekerheid.

MicRa_16v

Citaat van: Mystical Green op 08 maart 2009, 18:37:54
wat wil je hebben voor die micra vakantiegeld komt er toch aan

k wou dr eerst 1750 voor maar toen zaten er geen kuipstoelen  cms velgen enz dr onder nou mag die weg voor de clubleden voor 1850 a 1900 euro !

kilzone

Kan je zonder dat je het zie een stukje aan je motorkap lassen dat over je koplampen valt? (booskijkers)

Heb bij een bedrijfje die kleuren mengt mijn kleur laten mengen in een spuitbus voor 26 euro, en lak gekocht voor 8 euro.

Zal dit gaan opvallen als je dit erna zal over spuiten?
Nissan Micra 1.0lx

Joery-Joery

Omschrijving van je komt me bekend voor..

Deze NX toevallig?
http://link.marktplaats.nl/234728585

Dan zou ik er niet eens aan denken om te ruilen ;)
(als in: niet doen dus)

MicRa_16v

Citaat van: kilzone op 09 maart 2009, 20:31:25
Kan je zonder dat je het zie een stukje aan je motorkap lassen dat over je koplampen valt? (booskijkers)

Heb bij een bedrijfje die kleuren mengt mijn kleur laten mengen in een spuitbus voor 26 euro, en lak gekocht voor 8 euro.

Zal dit gaan opvallen als je dit erna zal over spuiten?
daar zou ik geen antwoord erop durve te geven want die van mij werd gelast toen die kompleet werd overgespoten !

MicRa_16v

Citaat van: Joery-Joery op 10 maart 2009, 08:04:27
Omschrijving van je komt me bekend voor..

Deze NX toevallig?
http://link.marktplaats.nl/234728585

Dan zou ik er niet eens aan denken om te ruilen ;)
(als in: niet doen dus)

nee het is wel zo 1 maar helemaal standaart alleen uitlaatje verlagingsveren en setje velgen zit er onder , wil namelijk tog wel wat groters rijden en nieuwe project beginnen maar tog wel 100nx denk ik

rob

staat er 1 in te koop topic hier ;)

MicRa_16v

trouwens  voor degen die een goeie bod doet mag deze mooie micra ophalen moet dan wel boven de 1600 bieden!

blackie

daalt wel snel in prijs :-\
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING