hEad Turner heeft weer een micra k11 maar met 1.0 blauw

Gestart door MicRa_16v, 23 november 2008, 21:57:01

Vorige topic - Volgende topic

Geuens

Red Racer

Ziet er erg goed uit complimenten!!! :duim:

wat voor bolletjes heb je er in zitten, blauwe xenon van de action toevallig?

kwam jy ook naar de meeting van 12 april?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicRa_16v

uhmm nee was niet naar die meeting gekomen de auto heeft bijna geen 1 x op de meetingss gestaan! trouwens de micra is verkocht ik heb handgeld gerkregne word  vrijdag of zaterdag opgehaald:)

rob

nice prijs die je wilde?

ene heb je de briefjes gecheakt of plakte ze nog van de drukker :P

Red Racer

wel jammer :( maar je neemt zelf de beslissingen :duim:, wat voor auto komt er voor de micra in de plaats als ik vragen mag?

heb je die gene ook verteld dat er een micra fan club bestaat zodat ie met de micra hier ook komt 8)?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

Citaat van: Red Racer op 19 maart 2009, 17:55:32
heb je die gene ook verteld dat er een micra fan club bestaat

belangrijkste wat er is natuurlijk :P

MicRa_16v

de mcira is nog steeds nie opgehaald als ze vandaag nie komen opdagn tjah  dan ga ik van diue handgeld een mooie spoilertje kopen haha:P

rob

nismo

Of je krijgt ineens weet ik veel wat op je dak :P

Maar goed even positief denken.. wat wil je nu voor auto?

Anti autostyle!!

MicRa_16v

soo was even zagen  en beetje maar ja hoor hij zit er onder de ibiza voorbumperlip! ziet er abnormaal dik uit  alleen  vanaf de grond scheelt het wel 3 cm hooguit dat die het grond  kan raken! maarja vanaf zet ik de foto's erop !

Ronald

dat wordt drempel schrapen
laat maar komen die fotos

rob

dat weet ik wel zeker heb hier mooie ibiza bumpers schraap voorbeeld liggen :)

MicRa_16v

HaHA van rotterdam vanaf me werk tot huis heb ik denk ik meer dan 20 x drempels geraakt:$ mja hier wat foto's

:)

Ronald

Red Racer

lekker ziek laag die lip!

dus je behoud je micra nu wel aleen als er iemand met een goed bod komt gaat ie weg?

Jaar.''[/size]