geen nissan maar een datsun

Gestart door redscorpion, 25 november 2008, 18:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob


Sunny76

Hoi! Ik heb een zilvergrijze Cherry N10 uit 1980 op het oog met dezelfde sportvelgen die jij deze zomer gaat monteren. Maar nu ben ik juist opzoek naar de stalen velgen met chromen ringen die onder jouw auto zitten. Zou ik de eventueel over kunnen kopen? Mooi filmpje van de N10 op youtube trouwens!

Groet.

redscorpion

zo mijn orginele datsun velgen heb ik vandaag banden om heen laten zetten en onder de cherry gezet.
ik vind het resultaat prachtig en mijn vriendin vind het ook gaaf staan.
de wiel kasten zijn netjes opgevuld.
kijk de resultaat.














grtzz

michiel

rob

nice! ziet er weer goed uit hoort er gewoon bij!

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

ziet er zeer zeker goed uit, je mag m wel eens een goeie wasbeurt geven.

en ook mooi van die datsun wielen, orgineel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

redscorpion

wassen regen doet wonderren :P


grtzz

michiel

redscorpion

zo ik heb de xenon er uit gehaald ik wil old scool tuning doen.
dus heb er orginele h4 lampjes terug gezet met gele kapjes.
ik heb dus nu goed gekeurd fout geel licht zal ik maar zeggen.
ik vind de kleur verlichting beter passen bij de auto namelijk dat ze vroeger daar mee aan het stoeien waren.




maar nu zit ik tedubben over mijn kleppen deksel van mijn  datsun om af tewijken van de orginele leger groene kleur dat is namelijk de orginele kleur van de deksel ipv licht blauw.
nu heb ik de kleppen deksel rood gespoten als proef dus ook niet super goed.
als mijn dat bevalt wil ik de 2de kleppen deksel die ik heb liggen hele super mooi rood spuiten en net als mijn almera de leters in dit geval nissan wit maken.
maar goed ik ben er niet over uit dus vraag het nu aan jullie wat jullie meening is kijk de resultaat maar.




het nieuwe aan blik.


grtzz

michiel

Micra_powerk10

Zag ik daar nu ook heldere koplampen?
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

dat lijkt zo denk ik, die gele look staat m goed!

die h4 kapjes om die bolletjes zijn toch vrij groot of heb ik het nou verkeerd.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

redscorpion

micra power k11
je hebt wel gelijk zijn helderre koplampen die er inzaten waren niet meer van het mooie nivo en ik denk doe die er in ziet er mooi uit ook :P:P


grtzz



michiel

Micra_powerk10

:D Wel vet dat ze te krijgen zijn
I am only the driver..
Ford USA Mustang

2yellow4u

Een hele tijd geen berichten meer in dit topic. Ik vraag me af hoe het met de Datsun gaat? Mijn eerste autootje was namelijk ook zo'n Datsun met dezelfde kleur ;)

redscorpion

het is heel lang gelden ja dat ik hier was maar erg druk geweest.
ik heb een huis gekocht en verhuizen ga zomaar door.
ik heb de datsun nog steets die heeft een gereviseerde versnellingsbak onderhand.
en me ander wagen de almera gaat binnen kort een ander motor in een ga16de motor nog steets maar met minder km.

grtz


2yellow4u

Ahhh.. Leuk dat je 'm nog hebt!!! Heb je recente fotootjes?