Jan-Paul --- driemaal is scheepsrecht: de derde K11! (blz 7)

Gestart door Jan-Paul, 02 mei 2005, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

Mooie bak :duim:.Nu is kijken of je de micra gaat missen ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra


Jan-Paul

Die Micra is echt wel een fijn karretje, maar zo'n Primera GT is wel de overtreffende trap in alles.

Als dat niet het geval zou zijn geweest had ik 't natuurlijk ook nooit gedaan. Een Primera 1.6 gx had ik bijvoorbeeld nooit een serieus alternatief gevonden.
Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

Hmm binnenkort wordt de Micra dus voorzien van verhogingsveren voor verlaagde Micra's, verhoogt 35 mm.
En de veerpootbrug gaat er ook af.


En buiten dat, gaan de Pipercross Viperkit, de RLS bougiekabels, de cyclone en het stukje luchtslang, en de powerboostvalve naar de 1.4 toe van de Almera van Bianca. 8)
Penningmeester Nissanclub Nederland

aztec micra

wat zal dat weer een verschil zijn om nog een ritje te doen met zo'n micra

ps verlaat je nu ook de club of blijf je lid

Jan-Paul

Ik denk dat we met ingang van volgend jaar lid worden van de NCN, maar we zullen op 't forum toch nog hier blijven rondneuzen en posten.  Maar komt wel goed, eerst maar 's afwachten wanneer ik de GT heb.
Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

Zo, vandaag de Pipercross Viperkit, Cyclone II en de veerpootbrug van de Micra afgehaald.

Rijdt nog steeds aardig, echt traag is 'ie nog niet. Scheelt wel wat in het geluid, maar goed, dat is nog niet zo storend. Dan maar niet meer racen in de Micra.

De powerboostvalve moet er nog tussen uit, het zag er redelijk simpel uit om er tussen uit te halen ( 2 slangetjes), maar heb 't toch nog niet gedaan. De bougiekabels zaten nogal vast (niet aan de kant van het kleppendeksel, maar aan de andere kant), dus die zijn er nog niet af.

Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

 :wave:

Heb je zelf al een voorkeur voor een datum Marcel?
Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

Scheelt wel een hoop geluid trouwens, nu het standaard luchtfilter er op zit.

De groep N uitlaat maakt nu helemaal niet zo veel geluid meer, op de snelweg is 't nu relatief stil.
Ook de trekkracht na 5000 tpm is een heel stuk minder.  :(

Penningmeester Nissanclub Nederland

Challenge

Is denk altijd een combinatie van beide.
Meer lucht aanzuiging is meer lucht uit de uitlaat :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jan-Paul

Wat er in gaat moet er ook weer uit he.  :)
Penningmeester Nissanclub Nederland

Jan-Paul

Zo, mijn micra is weer een ruime 3,5 cm verhoogd.

En de powerboostvalve is er ook af. De dure ngk bougies zijn weer vervangen door de goedkope standaard NGK bougies.
En de rode dure bougiekabels zijn ook weer vervangen door de standaard bougiekabels. 1 van de rode kabels zat zo vast, dat deze het heeft begeven. Nou ja, dan maar een nieuwe zien te regelen, voordat 'ie op de Almera gaat.
Penningmeester Nissanclub Nederland

Bianca

Nog 1 weekje en dan is 't Micra rijden afgelopen.  ::)

JP

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Bianca

nou gasfx heeft het aflaten weten omdat de auto ouder is dan 5 jaar... dus zal dan pas in januari ofzo worden en jp wil graag alvast in die primera rijden :D