Jan-Paul --- driemaal is scheepsrecht: de derde K11! (blz 7)

Gestart door Jan-Paul, 02 mei 2005, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Jan-Paul

LPG wordt nu via Vogels Autogas geregeld in Son.

Vandaag de Primera opgehaald, dat rijdt dus erg lekker :) Tot nu toe heb ik de Micra nog niet gemist, misschien wordt dat anders als ik de auto ergens wil parkeren waar weinig ruimte is.  ;)

Echt een heerlijke cruisebak om km's mee te vreten. En ontzettend snel op de snelweg, en dat in alle stilte (vergeleken met de Micra en Almera). Stoelen zitten ook erg fijn, kortom, ik ben tevreden. :) Het verbruik is niet des Micra's, het gemiddelde is tot nu toe volgens de boordcomputer 8,4 liter per 100 km. Maar we hebben dan ook nog niet rustig en constant gereden  ;) :D

Even snel een impressie, wat fototjes in het donker proberen te maken:

Penningmeester Nissanclub Nederland

Michiel

Ziet er goed uit, nu nog verlagen en andere velgen :)

Turbo kitje misschien ;)

aztec micra

uitlaatje bodykitje aNDER KLEURTJE

;D ;D

Jan-Paul

Verlagen? Waarom zou ik een perfect sport-onderstel van Nissan gaan verpesten door een verlagingssetje?  ???
Het is nu al schraap schraap bij bepaalde drempels.

Ander kleurtje komt er niet.

Andere velgen op korte termijn ook niet, de banden zijn nu nog 2 x 6,0 en 2 x 7,5 mm profiel.

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

i loves micrapower

MOOIE WAGEN HOOR DAT RIJD WEL WAT BETER ALS EEN MICRA  DAT KAN IK GELOVEN HOEVEEL HEEFT DEZE GELOPEN?? :duim:

nismo

Anti autostyle!!

Jan-Paul

47.000 KM.

De Micra is ingeruild met 110.936 km.

i loves micrapower

Citaat van: Jan-Paul op 17 december 2005, 15:46:43
47.000 KM.

De Micra is ingeruild met 110.936 km.
kreeg je daar nog een beetje voor terug 

Jan-Paul

voor de Micra? Op papier 4850.

De GT was 5900 ex afleveringskosten,

+ nog 1 nieuwe band bij besteld, en nog tectyleren, en nog wat klein spul, kwam op 1850 euro  uit bijbetalen, nog zonder de nieuwe lpg installatie.

En 6 maanden garantie op de GT. Vond 't wel goed zo. :)

i loves micrapower

netjes hoor  ik vind mooie auto die gt  :duim:

MicraMuts

Vind het een mooie auto!!  :) :duim: :duim:

enne... mooi rood is niet lelijk >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Jan-Paul

De Primera GT blijft 't goed doen hoor. Het verbruik is op dit moment een tikkie hoger dan de Micra (nu rond de 1 op 13), maar dat is niet zo schokkend.
Straks wordt dat met de LPG nog ff een stukje goedkoper. Verder heb ik de Micra nog niet gemist. Ja, als ik 'm bij de garage zie staan dan vind 'ik 'm er maar zielig erbij staan, maar goed, ik heb er een mooie opvolger voor de in plaats.  :)

Jan-Paul

Ik hoorde vandaag bij de garage dat de Micra verkocht is aan een jonge vrouw uit Rotterdam.

Gaat dan op en neer pendelen tussen Rotterdam en Amsterdam. De velgen gaan er onderuit, en gaan plaats maken voor originele velgen met wieldoppen.  :D

nismo

oowh en wordt ze lid van de club?

Anti autostyle!!