Mijn nieuwe auto

Gestart door Michiel, 21 februari 2009, 13:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

een erg fijne auto om naar te kijken en te beluisteren.

van die tft wist je niks dat ie er in zat?
dat is weer een mazzeltje.

is het gewoon een ned bedrijf waar je die foto hebt gemaakt, verkopen die dan meer van links gestuurde bolides.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Citaat van: Red Racer op 15 maart 2009, 13:00:41
een erg fijne auto om naar te kijken en te beluisteren.

van die tft wist je niks dat ie er in zat?
dat is weer een mazzeltje.

is het gewoon een ned bedrijf waar je die foto hebt gemaakt, verkopen die dan meer van links gestuurde bolides.

Ja, op de laatste foto staan nog 2 Skylines en een Supra, hij heeft ook nog een Toyota Chaser en binnenkort ook nog een R34 GTR.

Michiel

Vandaag kenteken gekregen op de auto.
Gisteren nog ander luchtfilter (Apexi) een een kabelboom voor mijn oude turbotimer, nog een weekje en dan ophalen :D

Red Racer

dat wordt thuis in de zenuwen zitten michiel of niet?

je hebt n nog niet en hebt al van alles in voorraad liggen voor de evo!

we wachten in spanning af op wat mooie foto's van je.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Net te horen gekregen dat ik hem woendag kan ophalen, dat worden nog 2 dagen in spanning :D

Red Racer

kom je dan wel de 12de naar leusden toe michiel?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Vandaag mijn auto opgehaald, en zoals te verwachten rijdt hij heerlijk soepel en is hij gewoon in een topstaat.

Ook gelijk vandaag m'n carbon fiber spoiler gemonteerd, staat erg mooi vind ik en maakt hem wat meer af.

In de volledige service historie van zowel Japan als Engeland blijkt dat er een Exedy lichtgewicht vliegwiel op zit en daarbij behorende koppeling, dat wist ik ook niet :D


Red Racer

 :o :o de hele buurt loopt nu met een slakkentempo voorbij als ze je bolide zien staan :duim: :duim:

nog een voordeel in deze evo die koppeling!

een pracht wagen, kwam je de 12de ook?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

Blijft een super strakke bak man!

Anti autostyle!!

Michiel

Citaat van: Red Racer op 25 maart 2009, 20:44:58

een pracht wagen, kwam je de 12de ook?

Waarschijnlijk ben ik er de 12e.

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

nissan only toch... zullen een hoop mensen vreemd kijken als je met die auto aan komt dan of is de rally micra alweer in orde?

Challenge

Echt een plaatje :)
Maakt toch niet uit met welke auto je komt....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

acinony

Vette bak michiel !!

Ennuh gewoon komen, liever met de nissan - maar deze is ook het aanschouwen waard.
En zoals ik je al gezegd heb, maken we een apart plekkie voor niet nissans. ;)
*** www.dutchnissanaddicts.nl ***
De liefde voor nissan zit in mijn dna !