Mijn nieuwe auto

Gestart door Michiel, 21 februari 2009, 13:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rob

trekken moet ook wel lukken :P en anders een auto trailer :P
is meer een principe kwestie vind ik meer niet daarom reageer ik zo ;)

illko

dit lijkt meer op de nissan-gestapo, rob, no offense. Lijkt me dat trouwe clubleden die een nieuwe auto kopen van harte welkom zijn op clubdagen om hun nieuw ride te showen, ook al is dit geen nissan. achter het merk nissan staan is een heel mooi principe, Rob, maar achter je clubleden staan is toch ook iets waard? :duim: :-[ of was dit als grapje bedoelt ofzo?

Michiel

Citaat van: illko op 30 maart 2009, 16:56:33
dit lijkt meer op de nissan-gestapo, rob, no offense. Lijkt me dat trouwe clubleden die een nieuwe auto kopen van harte welkom zijn op clubdagen om hun nieuw ride te showen, ook al is dit geen nissan. achter het merk nissan staan is een heel mooi principe, Rob, maar achter je clubleden staan is toch ook iets waard? :duim: :-[ of was dit als grapje bedoelt ofzo?

Tja, ik kom toch met de auto waarmee ik wil komen. Als ik niet mag komen van Rob omdat ik niet met een Nissan kom heeft hij denk ik pech.

Ed

Mijn idee Michiel,wij komen ook niet met een Nissan maar we zijn er wel bijna altijd om het zo maar te zeggen.

Als het goed weer is komen wij met de cabrio.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

rob

wat happen jullie zeg is het etenstijd ofzo?

illko

dus het was een grap? of maak je er nu een grap van??? Je bent toch met me eens dat je zo niet met elkaar omgaat. principes of geen principes!!!

rob

nee ik verander niks aan me opmerking
was als dolletje tuurlijk vind ik hem wel welkom als je hem goed leest haal je dat er best uit volgens mij hoor!

sorry dat het anders overkwam en jullie er meteen massaal over stuikelijk *diepe zucht*
:-*

rob


Michiel

Vandaag lekker gepoetst:


[verwijderd door de beheerder]

rob

netjes weer ;) goed bezig! komen er ooit nog upgrades?

Michiel

Citaat van: rob op 31 mei 2009, 22:21:44
netjes weer ;) goed bezig! komen er ooit nog upgrades?

Er zit inmiddels een Apexi luchtfilter op, maar ik ben nu bezig met een catback uitlaat van Megan Racing en katalysator vervanger :)

rob

oke dan ;) leuke upgrade's en daarna? nog een wishlist?

Chrismo

Gaat ie nog niet hard genoeg Michiel? Haha, dat ding moet als een gek lopen!! Mooie wagen







gr Chrismo

Michiel

Citaat van: Chrismo op 23 juli 2009, 19:37:48
Gaat ie nog niet hard genoeg Michiel? Haha, dat ding moet als een gek lopen!! Mooie wagen


gr Chrismo

Na de zomer wordt hij gechipt en gaat de begrenzer eraf.
Ik ga  dan van 300 naar 350 PK met een top van rond de 260 kmh.

illko