Ronald's K11 >> 20-3: Verzameling modjes gedaan

Gestart door Ronald, 19 maart 2009, 19:06:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronald

nou heb ik al een koper hierzo? :D :D

Taxloss

ik weet niet, ik koop hem in ieder geval niet.... heb even geen nissan centjes... gehehe
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

gefixt en gekeurd :wave:


dorpel en voorbalk weer goedgemaakt, ashoesje vervangen en gaan met die banaan.

Nu nog een koper..

Taxloss

Heej heej, mooi dat ie weer loopt als een zonnetje, nu nog even een koper vinden dan. Ik zal wel reclame voor je maken in het mooie almelo
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald


Taxloss

hahaha... tja weet niet of je er wat aan hebt hoor. gehehe
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

Citaat van: Taxloss op 03 juni 2009, 21:13:10
hahaha... tja weet niet of je er wat aan hebt hoor. gehehe
nou uiteindelijk gaat de micra wel naar overijssel toe :D

moet de micra binnenkort ff goed wassen zit enorme troep op.
Gister leek het alsof er opgedroogde chocomel op de ramen zat, maar dat is waarschijnlijk allemaal troep wat uit de lucht komt vallen bij de klant waar ik afgelopen weken aan het werk ben geweest.

Dus over een maand ongeveer wordt de micra verkocht zoals het er nu uitziet.

the legend

Prijsindicatie? Welk bouwjaar is ie Ronald.

Ronald

Citaat van: the legend op 30 juni 2009, 16:45:36
Prijsindicatie? Welk bouwjaar is ie Ronald.
hij is van 93, maar prijsindicatie lijkt me overbodig want hij is al verkocht ;)

Ronald

Na 2 jaar als daily een 100NX gereden te hebben, is hier een einde aan gekomen. Roest enzo, wat motorisch niet in orde. Al met al, uitbesteden werd wat duur voor deze auto.

Via nissanclub nederland een mooi ruil aanbod gekregen voor een micra k11. Wel met bij betalen, want een rotte 100NX met een bijna verlopen APK levert natuurlijk niet zoveel op :D

Voor de meesten van jullie zal het een bekende micra zijn, want het is de oude zwarte micra van Rick.
Voorzien van nieuwe bandjes, nieuwe APK, verse olie en filter, alle beginnende roest aangepakt en getectyleerd. Dus die kan weer goed vooruit.

De auto rijdt verrassend prima, een stuk meer micra dan mijn oude k11 uit '93. Dit keer ook lekker met een 1.3 motortje erin en dat gaat overduidelijk een stuk vlotter vooruit dan een 1.0.
Dus weer terug bij de good-old-micra :D Hier en daar wel zo zn dingetje zoals een deukje of een krasje.

Wat foto's:






Afgelopen zaterdag ook gelijk samen met een maatje in het zonnetje weer bekabeling getrokken voor het subwoofertje die in de NX gelegen had, en weer een radio erin gezet en het versterkertje aangesloten.
Radio koppelen, nog wat oude rotzooi draadmeuk eruit gehaald wat er overbodig inzat en de ISO kabels wat netter gefabriceerd


Halve auto kaal getrokken om makkelijk alle kabels te leggen. Er lagen wel wat kabels in nog, maar die heb ik er allemaal uitgeropt.


Voedingskabeltje bij de accu, in de ribbelbuis en langs de kabelboom in de wielkuip het interieur ingeleid


Eindresultaat:
Versterker achterin


Subbie voorlopig ff op de achterbank, moet nog even wat verzinnen om hem goed vast te leggen.


Gisteren nog een 139dB hoorn geinstalleerd


Bezig om de running lights te installeren, een functie waarmee je knipperlichten gedimd branden bij het inschakelen van de stadslichten. Merk ook de vreselijk gekreukelde kentekenplaat op :D



Kenteken plaat losgehad en zo recht mogelijk gemaakt


Is al een stuk beter in ieder geval :)

Wat foto's van de running lights in het donker:
Alleen stadslicht


Met dimlicht


Ze mogen van mij denk ik nog ietsjes feller, even aankijken nog. Het is instelbaar in ieder geval

Nog een video opname van de hoorn ::) Eerst hoor je de OEM toeter, daarna de 139dB toeter
http://www.youtube.com/watch?v=ZXJ70e2hfrU#noexternalembed&feature=player_embedded

En ik hou jullie op de hoogte verder :)
gr Ronald

Rob

zoals ik al zij bij ncn mooie wagen en welkom terug weer met de micra
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

ik had al een flauw vermoeden bij de ncn te kijken, de velgen blijven maar voort bestaan want die hebben heel wat eigenaren gehad geloof ik.

mis aleen die costom made jano voorbumper/splitter


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Haha das toevallig! Leuk om te zien dat mijn oude auto hier terecht is gekomen. Lekker ingereden eh?;) Ben wel benieuwd waarom Ruben hem weggedaan heeft eigenlijk.. en wat je er er voor betaald hebt..
Die bumperlip ligt trouwens nog ergens in de schuur, voor geintresseerde..

Veel plezier ermee! ^^

Rob

die hoort gewoon bij die auto @ rick moet je aan Ronald verpatsen ;)
lip kan hij wel gebruiken die wagen!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Heej Ronald mooie auto!

Die velgen zijn inderdaad ook nog van mij geweest!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...