Ronald's K11 >> 20-3: Verzameling modjes gedaan

Gestart door Ronald, 19 maart 2009, 19:06:21

Vorige topic - Volgende topic

MicraMuts

Ziet er goed uit!!  :duim: Mooie bumper ook! Genoeg sloop micra's ja? Hier in de buurt bijna niet.

Wel apart dat er achter die reflectoren ook nog stickers zaten.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Ronald

thanx voor complimentjes

Citaat van: MicraMuts op 21 maart 2009, 20:29:55

Er zal wel een geschiedenis aan vast zitten gok ik zo

Ik zag trouwens bij het demonteren van het binnendeurpaneel dat de auto ook ruitschade heeft gehad.
Er kwamen nog wat glasstukjes uitzetten

Challenge

Gaat aardig rap :duim:
En nog veel rijplezier met de micra :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

jasperdg

Misschien wordt het eens tijd voor een Meguiars item?
Ik kan wel wat tips gebruiken welke items wel of niet te kopen en hoe je ze kan gebruiken.
Zelf ontdek ik bijvoorbeeld nogal wat witte krassen in de lak. Nu denk ik aan cleaneren, wat heeft Meguiars daarvoor en werkt het goed, hoe doe je dat?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Larrs

Citaat van: Ronald op 21 maart 2009, 20:42:11
thanx voor complimentjes

Citaat van: MicraMuts op 21 maart 2009, 20:29:55

Er zal wel een geschiedenis aan vast zitten gok ik zo

Ik zag trouwens bij het demonteren van het binnendeurpaneel dat de auto ook ruitschade heeft gehad.
Er kwamen nog wat glasstukjes uitzetten
Zo ben ik bij mij een stuk glasvezel tegen gekomen aan de binnenkant van de auto, aan de linker passagiers zijde. Waarschijnlijk een zwakke plek door een botsing. En een sieraad van een vrouw.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

2yellow4u

:duim:  Een tip, misschien heb je er wat aan;

Ik heb ook type-plaatjes enz. verwijderd...heb eerst de plaatjes er voorzichtig af getrokken...de tape-resten die op de lak bleven zitten heb ik er met een hoge-druk spuit afgespoten (Ps. warm water bij een CarWash)...werkte bij mij erg goed...

De 'zacht-plastic' plaatjes die aan de zijkant zaten heb ik er zelfs in één keer met de hoge-druk spuit, met warm water, afgespoten...

Geuens

Ronald

Red Racer

leuk dat er op deze manier herineringen vamn de auto worden opgehaald.
en btw stakke achterbumper met spatlappen nog wel.

ga je die dubbele micra stickers er aan de achterzijde nog af halen?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

ahh kijk zo wordt het een plaatje :P

en uhmm overijverige sticker plakker gehad :P

Ronald

Citaat van: Red Racer op 22 maart 2009, 12:29:36
ga je die dubbele micra stickers er aan de achterzijde nog af halen?
uiteindelijk gaan alle stikkers eraf, dat is wel de bedoeling. Maar dat komt allemaal met de tijd wel

Citaat van: rob op 22 maart 2009, 14:13:55
en uhmm overijverige sticker plakker gehad :P
Ja wie weet, iemand bij NCN had het erover dat de Tango een soort actie model was, en dat pas bij de NL importeur de reflectorplaten erop gezet zouden zijn en een nieuwe micra stikker

Ik zelf weet het niet, maak me er ook niet druk om. Stikkers gaan er toch af

rob

hahaha zou zomaar kunnen zie je wel meer bij andere auto's maar de reflectors vind ik 10x niks net als ze bij sommige op de deur zitten

Ronald

Citaat van: jasperdg op 21 maart 2009, 22:50:19
Zelf ontdek ik bijvoorbeeld nogal wat witte krassen in de lak. Nu denk ik aan cleaneren, wat heeft Meguiars daarvoor en werkt het goed, hoe doe je dat?
Als je een witte kleur ziet, moet je kijken of die witte kleur van iets anders is of van de laag onder de lak

Als het van de laag onder de lak is, dan ben ik bang dat je dat niet meer goed gepoetst krijgt

Ronald

Een kleine opsomming van een paar kleine modjes aan de k11:

Vorige week een set witte zijknippers gekocht op ebay, vast al wel gezien in het topic hierover ergens anders op het forum
De opening om de lampfitting door te steken kwam helaas niet overeen, maar heb de boel gewoon met montagekit vastgekit :D

Ook een lekker fout uitlaat opzetstukje gemonteerd, toch mooier dan OEM

En voor + achter flexi wissers gemonteerd

Ik heb nog 2 setjes halogeen lampjes liggen, geeft toch weer wat beter licht dan OEM.
Ook een set foute 13" spierwitte multispaak wieldoppen besteld, misschien morgen binnen.

grtz Ronald

MicraMuts

Die knippers zien er een stuk beter uit zo!  :duim: :duim: Mooi dat het toch gelukt is!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)