Mijn Micra!!

Gestart door bryan, 29 maart 2009, 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SamBam

leuke fimpjes gemaakt zeg.
in het laatste filmpje raak je een paar keer je bumper volgens mij.
maar dat vind k niet gek als ie zo verlaagd is.
Je k10 is echt tegek :duim:

bryan

Jo,

Ff aant klussen weest en gekeken hoe het staat de ATS Classics onder mijn micra..

Ik vind het erg bruut alleen heb 1 probleem..
Deze velgen zijn voor VW Dus het naafgat is te klein.
De naaf van een VW POLO is 57.1 En de micra is 59.1

Ik kan de naafgaten van de wielen uit laten draaien voor 20 euro per wiel.

Dit wil ik best doen maar ik durf het niet..

Nou wou ik dus melden Als ik ze laat uitdraaien en t past niet op mijn micra Vanwege de verlaging Ze steken namelijk zoiezo wel 1,5 cm uit buiten de auto...Dus achter zou die zoiezo gaan happen op de band want de micra van mij veert nog wel wat aan de achterkant.

T zou dus beteken door mijn verlaging kan t niet op mijn micra..
Maar wel weer op een micra op originele veren....

Dus Nou komt t wie wil de wielen eventueel kopen als het niet werkt..

De wielen moeten 450 euro kosten maar dan heb je wel leuke velgen onder een micra...

Greetz bryan


Red Racer

Ze staan Zeer goed onder je micra!

kan je dit niet gaan doen met je orginele wielen, deze kleur kombo?
je kan er wel bumpstops tussendoen aan de achterzijde zodat ie niet meer zo ver veert.

mijn wielkasten happen ook in me banden aleen mijn banden steken 1cm uit maar daar probeer ik mee te rijden.

heb je er meer foto's van, en je kwam ook naar de JAF?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Weetje wat t is ik kan wel de kleurencombo doen met mijn wielen maar ik krijg t cup effect niet en das de bedoeling maar kan mijn achterkant dat wel aan een bumpstop der tussen want hij moet egt niet meer veren de voorkant heeft ook geen vering meer die kan t wel aan ik gah eerst wel is bumpstops proberen heb ze liggen dus kijk ik wel ff hoe of wat met in veren enzo....

En denk wel dat ik naar de jaf kom maar snap er geen snars van want werd gevraagt of ik op de micra stand wou komen staan met me auto maar moet ik nou een autokaart hebben en wat zou die mij kosten en hoe kom ik aan die kaart en kan ik op die kaart dan met me auto en mezelf naar binnen want zou nog wat mensen meenemen die kant op...

Greetzzzz

Red Racer

ik zal zo taxloss(nicole) ff mailen over hoe en wat.

ik heb me wel aangemeld bij www.japanseautosportfestival.nl, je hoort nog wel zo zal het ook nog ff melden bij het meeting topic.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

blackie

naaf gaten uitlaten draaien is geen probleem heb ik ook bij de velgen die rob onder de zwarte micra heeft laten doen en das dus echt ideaal en heel goed gelukt
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING

bryan

naafgaten uitdraaien weet ik maar met veren weet ik niet of het lukt ga wel even bumpstops proberen en kijken wat me auto dan doen met inveren aan de achterkant..

heb 4 bumpstops liggen dus kijk gewoon even wel de hardste zijn die komen er tussen.. en zijn die bumpstops dan wel sterk genoeg of moet ik alle gaten gaan vermeiden:P:P...

Maar goed denk dat we het gewoon gaan doorzetten...

Greetzzzz

rob

vind ze wel mooi de velgen om eerlijk te zijn :) vind ze wel gaaf voor de rode micra van me maar ja daar investeer ik niet veel in op moment

Red Racer

Je moet het gewoon eerst gaan doorzetten, en als het echt niks ik kan je altijd nog wat anders gaan zoeken.

ik heb helaas al velgies :D oe breed zijn jouw banden dan?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

die velgen staan er super vet onder!
german style 8)

erg mooi met de opvallende brede wielkasten. dat kan deze auto absoluut goed hebben.

Ik zou er voor gaan

SamBam

er zijn genoeg oplossingen om de band niet te laten aanlopen.
Je ziet wel vaker dat de wielen uitsteken. hoe doen zij het dan. Het moet in ieder geval wel kunnen.

heb hier op het forum eens een website gezien met foto's van meetings
waar ook een k10 op stond met brede velgen.
kan hem alleen niet meer vinden. :(

rob

moet kunnen kijk deze k11

bryan

Zo Heb nu bumpstops aan de achterkant gemonteert rijd nou stukken beter ligt ook fijner op de weg nu die cup velgen proberen als dit werkt dan ben ik super blij..

En als iemand nog belang heb bij een standaart micra dan heb ik er 1 in de aanbieding is wel via via dingetje heeft nu ong 140000 km gelopen maar voor onderdelen is ie zeer geschikt..

Greeeetzzzz bryan

Red Racer

als je die bij te koop zou kunnen zetten en graag wat foto's er bij wilt plaatsen.

wie weet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Zo ik heb bijna een jaar genoten van men micra maar omdat hij op schroefset staat heb ik hem helaas moeten verkopen.
Was bezig als automonteur en daarmee moet ik stoppen vanwege rugklachten,
daarom de verkoop van de micra. De auto heeft me een spijtige 400 euro opgelevert.

Maar ja weg is weg.

Nu een mitsubitschi colt 1.6 16v 113pk rijd erg fijn.

Mischien ooit weer een micra k10 kopen maar dat moeten we maar weer zien eerst maar is mijn rugklachten laten verhelpen door de therapeut.

Dus ik heb gelukkig wel weer een japanner weten te bemachtegen dus volgend jaar op japanse auto dag zeker kom ik kijken en dan hup ik langs op de stand van micra fan club. zal hier niet meer te vinden zijn tot mijn grote spijt.

Tenminste niet te vinden ik zal wel alle micra projecten blijven bekijken.

Dus dit topic over mijn oude micra mag van mijn part wel gesloten worden en verwijdert.

Vond het leuk op deze site en we spreken elkaar zeker weer. Veel geluk allemaal met de MICRA'S en Met vriendelijke groeten Bryan Ex Lowrider style micra.................