Mijn Micra!!

Gestart door bryan, 29 maart 2009, 22:10:29

Vorige topic - Volgende topic

Taxloss

Heej Bryan.

Laat af en toe even wat van je horen en rondhangen op het forum kan altijd.

Ik wens je heel veel sterkte met je rug en met je werk en je nieuwe auto...

Je kan nu weer vooruit!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

bryan

jah dat komt wel goed toch morgen me therapeut bellen voor 1ste afspraak.

En dan komt het wel goed.

Maar och och wat dee me dat zeer toen ik me liefe schatje zag weg gaan terwijl ik er niet eens in reed.

De micra kan nu worden gesingaleert in Almere.

Dus als iemand hem ziet laat het me weten en maak eventueel foto's

Greeeetzzzzz Bryan

MicraMuts

Tuurlijk gewoon blijven hangen op het forum! Altijd gezellig!

Succes met je rug, ik weet hoe het voelt!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

Ik zie je wel weer op het JAF bryan!

Het is een goeie micra en had m willen kopen maar denk er nu pas aan wat moet je in godsnaam met 2 micra's?

Heb je wel aan die nieuwe bestuurder ons adres doorgegeven?  en was het een goedwillig persoon.

kan je wat foto's van je nieuwe aanwinst aan ons laten zien?

Grt Patrick

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

HSDJ

Citaat van: bryan op 08 december 2009, 22:24:05

De micra kan nu worden gesingaleert in Almere.

Dus als iemand hem ziet laat het me weten en maak eventueel foto's

Greeeetzzzzz Bryan

Ik hou mijn ogen open en camera gereed!!
suc6 met alles!
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

Taxloss

Dan zien we hem vast nog wel eens verschijnen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

bryan

Nou patrick jij vroeg of het een goedwillig persoon was maar ik denk dat het niet een al te fris persoontje was dacht ik zo maar goed vooroordelen doe ik niet aan toch:D Maare foto's van me nieuwe aanwinst heb k nog niet moek nog steeds even maken maar jah ding is nu nog ouwe lullen bak...:P:P

24 Dec gaat k andere wielen halen (wolfrace street octane) dus dat word wel weer mooi en ben natuurlijk opzoek naar een goede verlaging maar dit keer niet zo achterlijk laag als de micra toch:P:PWhehehe maar ik heb een sample gemaakt niet helemaal neties maar die zal ik ff plaatsen dan weten jullie hoe die zo ongeveer gaat worden

Greeeetzzzz bryan

bryan

hier toch maar is de sample van de nieuwe bak zo moet ie dus worden DE onderste die velgen gah de 24ste ophalen,

sorry voor de onduidelijkheid maar dit is niet helemaal gegaan zoals moets:P

Bunny

misschien plaatje even ergens anders hosten? :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Red Racer

ben wel erg nieuwschierig hoor, zal je met de jaf nog wel eens spreken bryan, benm je nu ook lid van die andere club of nog niet.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

bryan

Nou ben niet egt lid van andere club maar heb me natuurlijk wel ff aangemeld op de mitsubsidie owners forum voor als ik vragen heb natuurlijk.

Maaar t is jammer dat dit nissan is nah jah jammer ook niet maar ik bedoel jmmr dat t nissan is en dak me auto niet hier kan showen in een topic:P

Greeetzzz bryan

Cookiebox

hmm, zeg die had ik wel willen hebben! :O zie het nu pas!

Red Racer

dan had je even het JAF moeten bezoeken.

Het is een zeer mooi exemplaar hoor!

je kan toch ook je auto op een mijnalbum site zetten en een link naar de pagina plaatsen.

Jaar.''[/size]

bryan

Ey allemaal,

Ben ff tijdje uit de running geweest maar ben weer terug nah jah terug niet met een nissan micra,

Vroeg me alleen even af of ik niet een topic mag aanmaken van me mitsubischi colt hiero kan ik hem ff late zien toch..

Hierboven staat dak foto's op mijjn album moe zetten maar daa hek egt geen zin aan dus laat me maar ff wete toch

Greetzzzz

SpeedRocker

Hallo Bryan,

Haha, vet dat je ook een Colt hebt, ik heb ook een Colt en sinds kort dus een Micra. Ik zou erg graag eens met je praten op MSN ofzo over hoe het jou vergaan is met die schroefset, vind jij dat prima? dan voeg ik je toe in mijn lijst ;)

groeten
Roy