Onze zwarte parel

Gestart door slotracer, 04 juni 2009, 23:24:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

zeer knappe en mooi stralende micra heb je :duim:
poets m wel goed he als je m gaat wassen, ik ben laatst verkocht aan mequiers ;) en goed dat het is.

he Rob jy heb de auto in het engels benoemd: Black Pearl.

en ik zou ook voor de laatste velg gaan of laat rob m ander zeer mooi fotoshoppen onder je cabrio! 8)

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo

ik zou overigens voor de 2e set gaan in 16 of 17"

Anti autostyle!!

slotracer

Dat fotoshoppen is een leuke tip. De velgen moeten even wachten totdat ik mijn wederhelft met vage argumenten weet te overtuigen.
Wel heb ik chroomen kapjes voor de spiegels besteld... Tjeezus die zijn niet goedkoop :(

Red Racer

waren ze niet mischien 2dehands te verkrijgen.

als je dan nog een paar chromen accenten er bij te doen wordt het wel wat.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

slotracer

Nou, nieuw lijkt me wel mooi en ja ik wil nog wel paar chromen accenten. De deurgrepen bijvoorbeeld, alleen heb ik die nog nergens kunnen vinden.
En dan nog chroomlijstje rond de knipperlichten aan de zijkanten.

Maar alles met mate.......

Ronald

Mooie micra hoor!
Persoonlijk vind ik trouwens met het dak dicht de dikke kont een beetje afbreuk doen.
Maar met dak open is het een plaatje!

slotracer

Helemaal mee eens. Ik denk dat met de beperkte afmetingen van deze K12 niet veel anders over blijft om de hard-top in op te bergen. Het heeft wel nog een bijkomed voordeel. Met het dak dicht heb je wel een giga-kofferruimte :)

muier

Hoi slotracer.

Welkom bij de micrafan club.
Eindelijk zijn we niet alleen met onze cabrio.

kijk eens op de volgende link voor de chrome accesiores voor de micra c+c
http://www.autowereld.com/tuning/detail.asp?artikel=3634

slotracer

Hoi Muier,

nou laten we dan maar eens wachten totdat nr. 3 zich aanmeldt. De link die je stuurt had ik al gevonden. Ik heb daar de chrome spiegels besteld.
Als e.e.a. ontvangen en gemonteerd is zal ik foto's plaatsen

Taxloss

Foto's doen het altijd goed natuurlijk. Maar dat zwarte staat erg chique vind ik, mooi hoor.
Maar dat wist je al :)

Nou ja misschien zie je mij ook wel af en toe rondcrossen door Almelo, donkergroene micra met Micra Power op de voorruit...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

Citaat van: slotracer op 07 juni 2009, 11:29:26
Helemaal mee eens. Ik denk dat met de beperkte afmetingen van deze K12 niet veel anders over blijft om de hard-top in op te bergen. Het heeft wel nog een bijkomed voordeel. Met het dak dicht heb je wel een giga-kofferruimte :)
ja giga kofferruimte staat bij mij gelijk aan veel ruimte voor dikke subwoofers, maarja dan ken het dak nooit meer open.
Verder gebruik ik mn kofferruimte nooit.
zo'n cabrio zou dus niks voor mji zijn :D
misschien leuk voor erbij alleen

slotracer

Een keer een ritje met open dak door het Limburgse Mergelland bij mooi weer en je wilt niet meer anders :)

muier

Wanneer spreken we af?

We hebben afgelopen vrijdag een wind stopper laten monteren door cabrio care in Naarden.
Foto moet ik nog maken maar dat komt wel.


slotracer

Windstopper? je bedoelt dat schermpje dat tussen de 2 achterbeugels zit?

muier

#29
nee het zit achter de voorstoelen met een scherm omhoog en over de achter zitplaatsen
http://www.cabriocare.nl/pages/winddeflectors.html