Onze zwarte parel

Gestart door slotracer, 04 juni 2009, 23:24:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

slotracer

Ik zou wel een andere foto willen zien waarbij achter- en ondergrond mooier zijn en er geen schaduw over de auto valt. Dan is het perfect

Micra-K12

Citaat van: slotracer op 09 juli 2009, 16:55:03
Ohhhh die is mooi!!  :duim: Maar daar zit volgend mij heel wat tijd en centjes in. :o

Valt wel mee hoor :P

Et voila:





En zoals het ooit begon:


slotracer

Ja die laatste is mooi

Micra-K12

Toen hij nog orgineel was :P Ik zal binnenkort nieuwe foto's maken.

Micra-K12

#79





Even wat foto's er tussen uit geknipt, het waren er wel erg veel Igor

Taxloss

Ik vind het heel leuk hoor, om alle foto's enzo te bekijken, maar is het niet handiger om dat in een eigen topic te doen???
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra-K12

Citaat van: Taxloss op 11 juli 2009, 15:53:17
Ik vind het heel leuk hoor, om alle foto's enzo te bekijken, maar is het niet handiger om dat in een eigen topic te doen???

Hij vroeg om de velgen e.d. :D

Red Racer

ik wil wel eens weten waar hij die spec-r stickers vandaan heeft, want k zoek ook nog GT-R stickers.

we een zeer mooie bolide, weer een andere look op de rondvormige K12


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra-K12

Citaat van: Red Racer op 11 juli 2009, 18:57:49
ik wil wel eens weten waar hij die spec-r stickers vandaan heeft, want k zoek ook nog GT-R stickers.

we een zeer mooie bolide, weer een andere look op de rondvormige K12

Spec-R stickers zijn custom made. Logo achterop komt uit Japan. Maar zoals Nicole al zei, ik moet maar mijn eigen topic vuil maken :P

Taxloss

Doe maar, is voor jullie allebei leuk, kun je lekker elkaars topic bijhouden
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Peter Brig

Wel gelijkgestemden, jullie waren aan het wachten op de derde c+c.... wel, wij dus.
We hebben een K12 micra c+c , bouwjaar 2006. Na al heel wat coole cabrio's te hebben gereden waaronder MGB, MGF, Audi A4 cabrio, Rover enz...viel ons oog op de Micra cabrio. Niet te geloven, maar dit is absoluut te tofste en aangenaamste cabrio die we hebben gehad. We zijn er enorm fier op en koesteren de wagen als een klein kind.

Hij is nog redelijk origineel, ik heb er enkel nieuwe 17" zwart/zilver velgen onder geplaatst. Het is nu een absolute blikvanger, alleen zou een beetje lager zetten wel mooier zijn. Maar, met onze belgische keuring ligt dat niet zo makkelijk. Ik maak zo gauw mogelijk een paar mooie foto's van onze trots. Oh ja...die zwarte parel is ook TOP :duim:.

Red Racer

Citaat van: Peter Brig op 18 januari 2010, 19:40:34
Hij is nog redelijk origineel, ik heb er enkel nieuwe 17" zwart/zilver velgen onder geplaatst. Het is nu een absolute blikvanger, alleen zou een beetje lager zetten wel mooier zijn. Maar, met onze belgische keuring ligt dat niet zo makkelijk. Ik maak zo gauw mogelijk een paar mooie foto's van onze trots. Oh ja...die zwarte parel is ook TOP :duim:.

als u foto's van uw micra gaat plaatsen wilt u dan een eigen topic aan maken, we zijn wel erg nieuwschierig over de micra en vooral die 17'' 8) :duim:


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Peter Brig

Dat doe ik zeker, zal er morgen eens werk van maken. als het een beetje redelijk weer is. :'(