Onze zwarte parel

Gestart door slotracer, 04 juni 2009, 23:24:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob


Taxloss

Ziet er inderdaad netjes uit!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

is echt prachtig zuks.en die kleur van die micra is nog mooier!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

slotracer

De spielkapjes zijn binnen.
Kijk en oordeel zelf:
Zonder kap


Met kap


rob

nice wordt lekker poetsen :)

slotracer

Ja, dat was het al met die zwarte lak, maar het blijft leuk. Daarbij valt het natuurlijk mee. Dat karretje is zo gewassen

rob

ik ken het rij zelf ook de zwarte parel :P maar dan de engelse vertaling zoals je had gezien misschien al ;)

slotracer

Ja dat heb ik al gezien. Dat poetsen van je auto, zeker in zwart, is toch leuk? Wat vind jij Rob?

nismo

Als poetsfreak zeg ik, zwart is da bomb als het op poetsen aankomt, krijg je ( samen met donkerblauw) altijd het mooiste resutaat mee!

Anti autostyle!!

rob

uhu zwart is uber g**l op poets gebied gesproken vooral met meguiars!!!
dagje zoet soms maar oke paint cleaner, polijsten, waxxxxxx en tadaaa shineeee shineeee shineeeeeeeeee!

Red Racer

zeer apart, wat wordt het volgende chroom?
ben wel benieuwd, is het een metallic lak?  dat schittert nog vele malen meer.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

slotracer

Het liefst de deurgrepen, maar volgens mij kun je die niet in chroom krijgen.

rob

chrome instap lijsten misschien

Chrismo

Of de auto laten verchromen?  ;)

Mooie wagen trouwens! Zie je niet veel.









gr Chrismo

slotracer

Ja... De Silver Bullet. Dan zou mijn vrouw dus helmaal gek worden  >:D en moet je eens voorstellen dat je achter mij zou rijden op een zonnige dag 8)
Wij zijn in ieder geval helemaal content met deze auto en bedachten ons ook niet lang toen we in 2006 tot koop overgingen.