Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ex streetlegal micra

Citaat van: Stefan Aztek
Wanneer je de chromen rand wil laten zitten wordt de klus wat lastiger en steekt die uit de motorkap. Dit is niet zo mooi gezicht.
quote]
dan moet je van de zwarte kap +/- 3 mm afhalen met een dremel
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Stefan Aztek

Zit wat in ja ga mischien nog wel doen. Of zet het op mijn werk effe onder de freesbank.

Nog effe over nadenken. Voorlopig laat ik het effe zo.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

sylvia

Vraagje. Had jij niet een Opel?

sylvia


edwinvr

Netjes Stefan! Jij blijft ook lekker bezig he  8)

@Sylvia; omdat een nissan 20x beter is dan een slopel!!!

sylvia

Oke dan ik had hiet voor ook een Opeltje Corsa. Mijn Ed rijd nu Opel Vectra 1.8 automaat. Maar geef mij maar mijn Micra. :duim:

Challenge

Citaat van: sylvia op 29 november 2005, 14:32:38
Oke dan ik had hiet voor ook een Opeltje Corsa. Mijn Ed rijd nu Opel Vectra 1.8 automaat. Maar geef mij maar mijn Micra. :duim:

Ha ha misschien kan je je man overhalen om een primera te kopen ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Stefan Aztek

Heb idd hiervoor een opeltje gehad om in te leren rijden. En omdat ik niet genoeg geld had voor iets betrouwbaarders. hahahaha
Maar ben wel blij dat ik nu een nissan heb kunnen kopen.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Heb het gaas nu ook tussen mijn mistlampen gemaakt. Heb eerst de maten opgenomen en uitgetekent op karton. Dit karton heb ik uitgeknipt en gepast.
Na een kleine aanpassing heb ik het karton op het gaas vastgeplakt. Hierna heb ik het gaas op mijn werk met een knipschaar voor metaalplaten op maat geknipt. Om het gaas vast te maken heb ik 4 busjes van ongeveer 45mm gesneden. Toen heb ik de boutjes van de mistlampen losgemaakt en vervangen voor M6 boutjes van 70mm lang. Toen heb ik het gaas op zijn plaats gehouden en een voor een de busjes met bouten en een aantal sluitingen de mistlampen weer vastgezet samen met het gaas. De boutjes van de mistlampen heb ik aan de achterkant met borgmoertjes vastgezet.

Zie hier het resultaat.



Ook de twee grillen in de motorkap heb ik van gaas voorzien. Dit had ik eerst bevestigd met tie-wraps. Dit vond ik er eigenlijk wel erg goedkoop uitzien dus heb dit ook op een andere manier vastgemaakt. Hier heb ik rvs staaldraad van mijn werk voor gebruikt. Je moet nu echt goed kijken om te zien hoe het vastzit.


Als je goed kijkt op de foto hieronder zie je de tie-wraps zitten.


Op deze foto zitten ze vast met rvs staaldraad.



Zo ziet het er uit van een afstandje. Erg gaaf al zeg ik het zelf

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

dat heb ik daar ook zitten ik had het eerst ook zelver maar vondt dat teveel de aandacht trekken en daarom heb ik het zwart gespoten

Erwin

Allemaal erg mooi gedaan hoor maar het is niet echt mijn smaak :), zie liever een originele grill met gaas erachter of gewoon zwart gaas ;)
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo


Anti autostyle!!

i loves micrapower

ik vind het wel gaaf staan mooie hoor :duim:

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)