Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

edwinvr

ziet er wederom goed uit stefan, complimenten  :duim:

Stefan Aztek

Heb nu ook neon verlichting in de auto aangebracht. Een neon balk bij de pedalen van de auto en bij de voeten van de bijrijder. En twee onder mijn stoel voor eventuele mensen die op de achterbank zitten. Deze kan ik inschakelen met een aparte schakelaar voor de voorste en de achterste lampen. Deze schakelaars geven licht wanneer de lamp ingeschakeld is.



Voorste twee!!



De twee schakelaars!!



Best leuk effect in het donker.

Zo ziet het er in zijn geheel uit!!!
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

erg schique ik heb het ook zo

Stefan Aztek

Oke tnx. Zal het pakje van de week wel een keer ontvangen.

Zijn er trouwens nog dingen waar je op moet letten bij het vervangen van de handgrepen?

Lijkt me nou niet zo heel moeilijk nl.

mzzl Stefan
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Marc


edwinvr

Citaat van: Stefan Aztek op 28 februari 2006, 20:19:24
Oke tnx. Zal het pakje van de week wel een keer ontvangen.

Zijn er trouwens nog dingen waar je op moet letten bij het vervangen van de handgrepen?

Lijkt me nou niet zo heel moeilijk nl.

mzzl Stefan

met een beetje kleine handen en hulp van marcel is het mij ook gelukt... maar zonder aanwijzingen had ik het niet voor elkaar gekregen!

erg netjes trouwns, die neon  :duim:

Stefan Aztek

Nou handgrepen zitten erop. Best een simpel klusje met wat tips. Alleen bij de eerste handgreep was het pennetje los gekomen, maar wist echt niet waar die hoorde. Toen de andere kant ook open gemaakt en gekeken hoe het daar zat. Toen het pennetje aan de handgreep vastgemaakt en deze met de 2 moertjes vastgezet aan de deur. Daarna was het een beetje pielen totdat ie in een keer goed zat. Was echt blij!!!! Tweede deur was in 5 minuten gebeurd.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

Citaat van: Stefan Aztek op 03 maart 2006, 18:56:18
Nou handgrepen zitten erop. Best een simpel klusje met wat tips. Alleen bij de eerste handgreep was het pennetje los gekomen, maar wist echt niet waar die hoorde. Toen de andere kant ook open gemaakt en gekeken hoe het daar zat. Toen het pennetje aan de handgreep vastgemaakt en deze met de 2 moertjes vastgezet aan de deur. Daarna was het een beetje pielen totdat ie in een keer goed zat. Was echt blij!!!! Tweede deur was in 5 minuten gebeurd.



ik ken het gevoel

Stefan Aztek

Weet niet of ik de enige ben die het probleem heeft na het monteren van de handgrepen. Ze werken gewoon goed, maar bij die aan de bestuurderskant schiet de pin in de deur los. Probleem is dan dat je heel het deurpaneel weer los kan maken en het pennetje weer terug kan klikken. Mischien dat ik wat fout doe, maar heeft iemand anders dit probleem ook gehad en hoe heeft hij het opgelost. Ik heb nu geprobeerd wat seconde lijm op het pennetje aan te brengen en dit snel in het klemmetje in de deur geklemd. Hopen dat ie nu vast blijft zitten.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek











En op deze foto is duidelijk te zien dat ik een gedeelte van mijn sticker verloren ben, maar hier wordt aan gewerkt om die weer in orde te maken.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

MicraMuts

Ziet er goed uit!!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

Ziet er strak uit,wel zonde  van die mooie sticker :-[
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Stefan Aztek

Is idd zonde van die sticker, maar wordt aan gewerkt om dat weer in orde te krijgen. Is gelukkig alleen het rode rondje dat kapot is dus dat is nog wel te maken.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Micramannetje

hallo beste micra rijders ff een vraagie over die k&n filter. Ik heb er ook 1 opzitten maar dat idee van die buizen is niet verkeerd
maar nu mijn vraag: uit je blok komt nog een slangetje die stop je ook in je kn filter als je hem achter je blok gemonteerd heb
alleen zit er nog 1 slangetje die iets kleiner is waar laat je deze twee slangen als je zo'n buis erop gaat zetten??

met vriendelijke groet. johnny :-\

Micramannetje

oke en dat kleine slangetje waar is dat voor als ik vragen mag??

thanks :duim: