Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micramannetje


Stefan Aztek

#136
Ben begonnen met het opknappen van de ruimte onder mijn motorkap. Heb het volgende al gedaan.

Luchtfilter buis.

Accu houder.

Stang om motorkap open te houden.

Plaat naast de radiateur.

En kleppendeksel onder handen genomen.
Van dit.

Naar dit.

Totale plaatje.


Kleppendeksel ligt op de foto nog los er boven op zondag uitwisselen met degene die er nu op zit.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra


nismo

zeer mooi vooral die kleppendeksel :duim:

Anti autostyle!!

MicraMuts

 :o ziet er zeker goed uit!!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Stefan Aztek

Kan niet wachten met het monteren dus heb het vanavond maar alvast gedaan.





Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Ziet er goed uit, heb je hem geschilderd of gespoten trouwens?

Challenge

Staat er bling bling bij.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

droogie

ziet er echt heel netjes uit  :o

Stefan Aztek

tnx voor de positieve reacties. Heb hem eerst heel goed schoongemaakt in een ontvetterbak op het werk. Daarna alles goed afgeplakt en gepareld. (glasparel). Daarna in de hechtprimer gezet voor aluminium. Daarna in de grondverf. Daarna twee lagen lak en als laatste in de blanke lak gezet. Na een nacht en dag drogen heb ik met een vijl en een schuurpapier eromheen voorzichtig de verf van de letters geschuurd. Begonnen met redelijk grof schuurpapier om de verf eraf te krijgen en toen met steeds fijner schuurpapier geschuurd totdat de letters begonnen te glimmen.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

#146
Vandaag een dag met de micra om snel te vergeten. Had problemen dat de auto heel erg raar deed. Hij hield af en toe in en viel spontaan uit. Nadat ik de een aantal dealers gebeld had kon ik pas ergens halverwege juli terecht. Alleen helaas bij DC Berkel kon ik hem wel langs brengen, maar dan keken  ze er naar als er bijv. een afspraak werd afgezet. Onderweg naar DC Berkel begon de ellende. Had de grootste moeite om hem aan de praat te houden ook was het nog eens erg druk op de weg. Maar goed onder aan de spijkenisse brug valt de motor uit en is niet meer te starten.

Ik samen met mijn broer de auto op een stoep tussen beide weghelften geduwd. Met behulp van een motoragent konden we de wagen naar een tankstation duwen. Hier hebben we de nissan pech hulp gebeld. Alleen heb ik er geen pasje van (jammer genoeg). Na 20 minuten stond er een sleepwagen en die rommelde wat aan het kastje met relais naast de accu. (hier kwam een hard brommend geluid uit)  En toen in een keer starten. Tijdens draaien van de motor beetje aan kastje rommelen toen deed die helemaal niks meer. Maar goed auto dus naar garage gesleept en nu maar afwachten wat ze vinden. Had eerst het vermoeden dat het de luchthoeveelheidsmeter was, maar denk dat dat nu niet meer zo is eerder relais van de brandstoftoevoer of iets in die geest.

Nu maar afwachten wat de garage te melden heeft. Ik houd mijn hart vast.

Ik zal de bevindingen van de dealer hier weer melden mischien dat iemand er in de toekomst profijt van kan hebben en ook niet met pech langs de kant staat want dat is echt zwaar k*t kan ik je vertellen.

m.v.g Stefan Groeneweg
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Challenge

Hopen dat ie snel gefikst wordt :duim:
En is denk ook niet echt een dag om met pech langs de weg te staan. 8)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Stefan Aztek

Hoop zeker dat die snel gefikst wordt. En met dit weer met pech te staan is idd niet leuk.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl