Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Igor

Ziet er netjes uit, maar houd alsjeblieft je interieur zoals het is. Het probleem is, dat bij de verkoop van je wagen, dat je veel moeite hebt met verkopen, omdat felle kleuren als irritant beschouwd kunnen worden.

Moet wel zeggen, zowel van Stefan als van Robert is wel geil.

mandy

daar heb je wel gelijk in denk ik maar ik vind me bekleding echt niet mooi en ga er echt wat mee doen al is het zwart hahahah

aztec micra

Citaat van: Igor op 08 november 2006, 12:14:44
Ziet er netjes uit, maar houd alsjeblieft je interieur zoals het is. Het probleem is, dat bij de verkoop van je wagen, dat je veel moeite hebt met verkopen, omdat felle kleuren als irritant beschouwd kunnen worden.

Moet wel zeggen, zowel van Stefan als van Robert is wel geil.

dus gewoon niet verkopen heb je ook geen probleem  :D

mandy

nog beter!
gewoon er bij ouden en een nieuwe er bij kopen
hahahah

Igor

Citaat van: aztec micra op 08 november 2006, 13:11:21
Citaat van: Igor op 08 november 2006, 12:14:44
Ziet er netjes uit, maar houd alsjeblieft je interieur zoals het is. Het probleem is, dat bij de verkoop van je wagen, dat je veel moeite hebt met verkopen, omdat felle kleuren als irritant beschouwd kunnen worden.

Moet wel zeggen, zowel van Stefan als van Robert is wel geil.

dus gewoon niet verkopen heb je ook geen probleem  :D

Das waar, maar goed, ooit verander je van auto ;) Misschien is het verstandig, als je gaat spuiten, om alles dubbel te halen bij de sloop e.d. Kan je altijd weer het orgineel terug zetten.

Igor

Citaat van: Mystical Green ÂÃ,® op 08 november 2006, 16:54:44
en als je het verkoop is er vast niemand die de orginele wil ruilen tegen de gespoten  >:D

Ik stem voor ;)

Stefan Aztek

Heb vandaag even de moeite genomen om een paar fototjes te maken van de eindresultaten van de afgelopen projecten. Zoals de nieuwe achterbumper, instaplijsten, kofferbak, deurbakken en de diverse gespoten interieur delen.















Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra


MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

biermagnaat

hele  mooi micra! snap alleen niet dat je het luchtfilter er niet meer op hebt. kan me haast niet voorstellen dat de problemen kwamen door het openluchtfilter maar dat is ook jou keuze!

zeg mensen kunnen we niet een keer een meeting meer in het oosten van het land houden!!! haha.

Stefan Aztek

Afgelopen week heeft de micra me veilig en snel naar Oostenrijk (solden) gebracht. 140km/h rijden bij 4000 toeren geen probleem. Had nog een hoop gas over. Ook in de bergen deed ie het prima alleen wel vaak terugschakelen, maar dat is eigenlijk best leuk met de remus uitlaat. Hoog in toeren door de dorpjes heen rijden schitterend, je ziet een hoop hoofdjes omdraaien.

Na een week stilstaan met temperaturen van -18 in 1 keer starten. Hij staat op het moment op stalen velgen met winterbanden. Werkt goed in de sneeuw en op nat wegdek. Echt een aanrader voor als je de sneeuw in moet.

www.mijnalbum.nl/Foto=ZDPRIAMX
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

aztec micra

Citaat van: Stefan Aztek op 28 januari 2007, 18:05:44
Afgelopen week heeft de micra me veilig en snel naar Oostenrijk (solden) gebracht. 140km/h rijden bij 4000 toeren geen probleem. Had nog een hoop gas over. Ook in de bergen deed ie het prima alleen wel vaak terugschakelen, maar dat is eigenlijk best leuk met de remus uitlaat. Hoog in toeren door de dorpjes heen rijden schitterend, je ziet een hoop hoofdjes omdraaien.

Na een week stilstaan met temperaturen van -18 in 1 keer starten. Hij staat op het moment op stalen velgen met winterbanden. Werkt goed in de sneeuw en op nat wegdek. Echt een aanrader voor als je de sneeuw in moet.



ziet er leuk uit

Stefan Aztek

Hallo,

Even een vraagje , mijn broer doet samen met zijn vriendin mee aan een foto wedstrijd. Deze wedstrijd kan je winnen als je de meeste stemmen hebt gehad. Je kan per email account 1 keer per 24 uur stemmen. Nou is mijn vraag zouden jullie allemaal een keer willen stemmen het liefst natuurlijk als je elke dag een keer tijd hebt tot eind maart. Hij staat nu op de tweede plaats dit moet eerste en iedereen die je verder kent dit ook willen vragen.

Alvast hartelijk bedankt namens mijn broer en zijn vriendin.

Stemmen gaat als volgt:
- ga naar http://www.winterfotofestival.nl/
- ga naar foto gallery
- nominaties
- nieuwjaarsdag in FISS
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Taxloss

Heej dit wist je vast al. maar leuke auto hoor.... hahahaha

Taxloss
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Ziet er leuk uit die foto van je auto in de sneeuw  >:D :duim:

Heb gestemd!  :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)