Effe voorstellen

Gestart door Stefan Aztek, 05 augustus 2005, 18:17:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan Aztek

Fototje komt voor elkaar.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Zat al een hele tijd met het idee in mijn hoofd, maar het is er nooit van gekomen. Aangezien donderdag/vrijdag mijn achterbumper en middenconsole worden gespoten was dit mijn kans.

Ik ben begonnen met ruimte maken voor grotere boksen in de deuren. Dit heb ik als volgt gedaan.

Heb van mdf ringen gemaakt waar de boksen netjes in passen. Vervolgens heb ik deze na een hoop aanpassen pas gekregen op de orginele deurbakken. Na het monteren van deze ringen heb ik het rooster uit de deurbak weggezaagd.



Hierna heb ik de deurbakken  met grof schuurpapier opgeruwd voor een betere hechting En heb er een panty over heen getrokken.



Daarna kon ik beginnen met knoeien met polyester en glasvezel matten. Met dit als gevolg.



Nadat dit hard was het overtollige weggezaagd met een zaagblaadje en toen kon het plamuren en schuren beginnen.
Eerste plamuur laag.



En toen schuren schuren en nog eens schuren.





En na een hoop plamuren en schuren is dit het geworden. Ben benieuwd hoe die bij de spuiterij vandaan komt.





Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Michiel

Dat ziet er erg goed uit, ik heb anders ook nog wel een paar deurbakken waarmee je verder kan oefenen :P :D

Stefan Aztek

tnx Nou heb voorlopig genoeg geoefend je hebt er wel erg veel geduld voor nodig. Gelukkig heb ik wel aardig wat geduld maar op een gegeven moment ben je het wel effe zat.

Maar het reslutaat als ie dadelijk gespoten is zal wel mooi zijn.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

MicraMuts

Ziet er goed uit!! wat voor kleur wordt het?  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

Ik denk de kleur van de auto, omdat die het over spuiterij heeft.

Citaat van: Micramuts op 30 oktober 2006, 14:22:14
Ziet er goed uit!! wat voor kleur wordt het?  :duim:
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Stefan Aztek

Wordt idd de kleur van mijn auto gespoten. Net als mijn middenconsole en kap rond de tellers.

Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Stefan Aztek

Achterbumper is inmiddels gespoten. Heb hier helaas nog geen foto van maar die komt eraan. Is wel erg mooi geworden moet ik zeggen. Totaal geen kleurverschil. Ook is de kap bij de toerenteller al gespoten. De deurbakken zijn ook al gespoten en gemonteerd op de deurpanelen. Heb hopelijk morgen mijn middenconsole dan kan ik tenminste weer muziek luisteren.


deurbakken


deurbakken op de panelen gemonteerd.


op de foto lijkt de kleur een beetje raar, maar het begon al een beetje donker te worden toen de foto werd genomen.


Op deze foto zie je ook de kap bij de toerenteller e.d in kleur meegespoten.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

Challenge

gaat helemaal de goede kant op :duim: :duim:
En heb je nog meer plannen voor in de toekomst? ::)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Erwin

Ziet er netjes uit, maar is dat kleine deeltje niet gespoten of komt daar nog iets voor? dat half witte/ half rode?
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

aztec micra

#192
erg mooi en ja (ik spreek uit ervaring  :D :D) als je eenmaal begonnen bent met spuiten van het interieur dan houd het niet meer snel op



http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=MXR7I8H3

Stefan Aztek

Heb niet echt plannen. Er komt iedere keer wat in me op en dan ga ik dat doen.
Dat stukje wat een beetje wit/rose gespoten is ben ik nog aan het verzinnen wat ik er mee ga doen. Denk dat ik dat een keer zwart doe spuiten. Is nu het weer niet meer voor aangezien ik alles in een schuurtje moet doen.
Dat met dat interieur spuiten. Voorlopig houd ik het hierbij alleen mijn middenconsoletje nog.
Heb gelijk mijn kans waar genomen, omdat mijn achterbumper gespoten moest worden en het nogal rommelig liep heeft het schadebedrijf dit allemaal gratis voor me meegespoten. (als vergoeding zeg maar) Als ik het zelf had moeten betalen was ik er denk niet eens aan begonnen.
Met durex om je knuppel verlies je geen druppel!!!!

www.groeppernis.nl

mandy

nou nou ziet er tof uit./ zou ik ook wel willen!