mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

janvdam

hallo.

zal me eerst ff voorstellen. ben jan van dam 20jaar jong en kom uit hoogeveen drenthe.

ik heb sinds woensdag een micra k11 uit 1994. Maar echter begon donderdag de bak een beetje te schuren.... en vrijdag wou hij niet meer schakelen niks en maakt rare geluiden.... me oom is apk keur meester en die vertelde me dat de bak kapot was.... gebeurd dit zo vaker bij die micra's?

foto's van de auto volgen nog!
Micra under construction!!!

Larrs

Welkom! :)

De versnellingsbak is geen zwakpunt van de Micra en kan alleen kapot gaan als de vorige eigenaar of eigenaresse er verkeerd mee omgesprongen is.
Wel zuur dat dit direct bij aankoop gebeurt is.

Misschien is het handig om ook de koppeling na te kijken. Die kan ook versleten zijn.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

janvdam

ja het was best lullig dat dit metteen naar de aankoop gebeurdemaar goed... de koppeling word zoiezo wel nagekeken door de garage.... ik zal zometteen ook even wat foto's posten van de micra
Micra under construction!!!

janvdam





meer foto's heb ik nog niet maar hoop ik deze week te hebben. heb onder tussen ook de audio ingebouwd. het betrefd een pioneer radio met voor een compo set van pioneer en achter explod boxen(die zaten erin) in de kofferbak heb ik me axton dubbelspoel sub staan :D aan gstuurd door een versterker van raveland :D
Micra under construction!!!

MicraMuts

Welkom!!  :duim:

Mooi autootje!!

Heb je verder nog plannen met de auto?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

janvdam

ja ik wil hem zoiezo helemaal met de buik aan de grond hebben :D en ben opzoek naar een mooi bumper setje. heb net op marktplaats mooie m3 speigels op de kop weten te tikken. donderdag ophalen. en donderdag moet ik nog een kleppendeksel ophalen die ik laat verchromen :D verder wil ik er op den duur een paar mooie wieltjes onder hebben... en andere mooie ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!!!

maar waar kan ik de stickers van micrafanclub weg halen dan? want die wil ik ook wel graag op de zij ruitjes hebben van de auto :D
Micra under construction!!!

Ronald


Challenge

Welkom hier en zie dat je al aardige plannen hebt :)
Mocht je bak helemaal stuk zijn ,heb ik eventueel een goede versnellingsbak liggen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 13:43:46
ja ik wil hem zoiezo helemaal met de buik aan de grond hebben :D en ben opzoek naar een mooi bumper setje. heb net op marktplaats mooie m3 speigels op de kop weten te tikken. donderdag ophalen. en donderdag moet ik nog een kleppendeksel ophalen die ik laat verchromen :D verder wil ik er op den duur een paar mooie wieltjes onder hebben... en andere mooie ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!!!

maar waar kan ik de stickers van micrafanclub weg halen dan? want die wil ik ook wel graag op de zij ruitjes hebben van de auto :D

Ah, dus jij komt het kleppendeksel ophalen :D

Ik heb ook nog een goede versnellingsbak liggen trouwens ;)

janvdam

ja zeker! alleen kon je dat niet ietsie eerder zeggen van de bak :P ben net naar de sloop geweest om een versnellingsbak op te halen.... maar wat had je er anders voor moeten hebben dan? Misschien dat ik hem dan terug breng naar sloop kreeg garantie :P
Micra under construction!!!

janvdam

hebben jullie toevallig adresjes waar ik mooie k11 spulletjes kan kopen? zoals bumper set andere motor onderdelen zoals nokkenas enzo....

en wat zal de winst zijn met een andere nokkenas? heb nu een 1.0 met ik geloof 44kw....
Micra under construction!!!

MicraMuts

Als je lid wordt, dan krijg je een welkomcadeautje, en dat kan bv een raamband zijn.
Maar ze zijn ook wel te koop.

Alleen weet ik niet welke er momenteel zijn. Dat zou ik even aan Nicole moeten vragen.

Je kunt ook op Ebay kijken voor onderdelen.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

janvdam

ik ben nu toch lid van de micrafanclub???
Micra under construction!!!

janvdam

maar op ebay vind ik verder geen bodykits of nokkenassen of iets dergelijks om de auto wat meer pk's te geven.... iemand suggesties?
Micra under construction!!!

PW-performance

ik heb je een prive bericht gestuurt ivm spoilers.  :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods