mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

janvdam

oke... je heb trouwens een pm terug piet!

maar iemand toevallig nog ideeën suggesties voor de motor? om aan meer pk's te komen?

En een algemene vraag..... hebben jullie 1 keer in de zoveel tijd meeting? of hoe doen jullie dat? want hier waar ik woon hebben we elke vrijdag avond een bijeenkomst!
Micra under construction!!!

Red Racer

mooi standaard(nog wel) K11je

om meer pk te krijgen kan je er een janspeed spruitstuk op plaatsen
een open luchtfilter en verder weet ik niet meer.

om m te droppen zou je er een Prijzige! schroefset onder kunnen plaatsen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

MicraMuts

Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 18:40:33
ik ben nu toch lid van de micrafanclub???

Je bent nu forum lid.

Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 19:18:58
oke... je heb trouwens een pm terug piet!

maar iemand toevallig nog ideeën suggesties voor de motor? om aan meer pk's te komen?

En een algemene vraag..... hebben jullie 1 keer in de zoveel tijd meeting? of hoe doen jullie dat? want hier waar ik woon hebben we elke vrijdag avond een bijeenkomst!

We hebben laatst een meeting bij een AC restaurant gehad, en we zijn van plan dit vaker te doen. Daarnaast hebben we binnenkort een BBQ. En hebben we JAF in Assen nog.
Dit alles kun je lezen bij het "kopje" Meetings.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 18:17:47
ja zeker! alleen kon je dat niet ietsie eerder zeggen van de bak :P ben net naar de sloop geweest om een versnellingsbak op te halen.... maar wat had je er anders voor moeten hebben dan? Misschien dat ik hem dan terug breng naar sloop kreeg garantie :P

Ik heb hem op Marktplaats staan voor 120 euro, maar voor bezoekers van de Micrafanclub kan ik wel een speciale prijs maken ;)

janvdam

Citaat van: MicraMuts op 31 augustus 2009, 21:55:36
Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 18:40:33
ik ben nu toch lid van de micrafanclub???

Je bent nu forum lid.

Citaat van: janvdam op 31 augustus 2009, 19:18:58
oke... je heb trouwens een pm terug piet!

maar iemand toevallig nog ideeën suggesties voor de motor? om aan meer pk's te komen?

En een algemene vraag..... hebben jullie 1 keer in de zoveel tijd meeting? of hoe doen jullie dat? want hier waar ik woon hebben we elke vrijdag avond een bijeenkomst!

We hebben laatst een meeting bij een AC restaurant gehad, en we zijn van plan dit vaker te doen. Daarnaast hebben we binnenkort een BBQ. En hebben we JAF in Assen nog.
Dit alles kun je lezen bij het "kopje" Meetings.


oke dan! ik zal ff kijken bij het kopje meetings... want assen ligt hier vlak bij :D en dan gaan jullie met de micra fan club heen? zodat de auto's bij elkaar staan?
Micra under construction!!!

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

janvdam

is er een lijst dan van de mensen die allemaal heen gaan? want om daar met 2a3 auto's te staan is niet echt mooi:P
Micra under construction!!!

Taxloss

jah in dat topic kan je een lijstje vinden van mensen die gaan. Maar het is zeker de moeite waard om te gaan hoor, ook als er niet zo heel veel komen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

ja ik ben er paar jaar geleden al een keer geweest (zonder auto) vond het toen ook super gaaf! maar naar mijn mening moeten ze zo'n evenement meerdere dagen doen! Misschien dat we als micra fan club dat eens kunnen organiseren. heb enige ervaring hierin dit omdat ik ook nog lid ben van een forum hier uit hoogeveen.... waar we ook regelmatig wat organiseren...
Micra under construction!!!

janvdam

maar heeft iemand nog een andresje waar ik krukassen en dergelijke kan kopen? om me auto iets sneller te maken? of andere goodies?:D
Micra under construction!!!

Michiel

Citaat van: janvdam op 01 september 2009, 17:41:04
maar heeft iemand nog een andresje waar ik krukassen en dergelijke kan kopen? om me auto iets sneller te maken? of andere goodies?:D

Matthew Humpries in Engeland kan erg veel leveren qua nokkenassen. Even Googlen voor telefoonnummer.
Anders http://japanparts.com/ voor meer onderdelen.

Je kan natuurlijk beginnen met een andere uitlaat, luchtfilter, bougies, bougiekabels etc.

Micra_powerk10

Heb nog nokkenassen liggen van een 1.3 16v
I am only the driver..
Ford USA Mustang

janvdam

ja maar past dat van een 1.3 zo in een 1.0 dan? en wat is dan je vermogens winst?
Micra under construction!!!

Michiel


janvdam

hey michiel ik zou bij jou donderdag toch die kleppendeksel weg halen? zou dat misschien verschoven kunnen worden? ik weet niet of jij ook bij de meeting komt op 19 september? want mijn micra staat @ de garage en blijkt dus donderdag laat pas klaar te wezen!
Micra under construction!!!