mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Heej jan, al aangemeld voor Jaf? Zou leuk zijn!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

Micra under construction!!!

Red Racer

dat is mooi om te horen meet zielen meer lol.

ook op rijden bij hoogeveen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ja inderdaad, we moeten alleen nog even een tijd afspreken
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Micra_powerk10

PM me maar voor de nokkenasssen!

Mvgr
I am only the driver..
Ford USA Mustang

janvdam

zo net ff een lijstje gemaakt met dingen die ik wil gaan bestellen voor de micra.... en dit jaar wil ik het allemaal nog binnen hebben... zodat ik in de winter een beetje kan gaan knutselen! hier ff een lijstje:

FSE power boost valve
complete Janspeed uitlaat systeem
Rode bougie kabels
en denso titanium bougies

dit wil ik in de winter zoiezo doen aan de auto.... en misschien komt er dan ook direct een andere nokkenstok in en andere bumpers.


maar ben ff aan het rond neuzen een maat van me vertelde me dat als ik van een nieuwe yamaha r6 de injectie der af haal dat me koppel veel omhoog gaat! ik heb hier iemand die dan de spruitstukken maakt voor me!
Micra under construction!!!

Taxloss

ah leuk, je gaat er echt wat mee doen. leuk hoor, weer een enthousiasteling erbij. leuk leuk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

zo weer ff een kleine update vanaf hier.

vandaag maar eens verder gegaan met de audio in te bouwen. het zit erin maar moet alleen nog ff afgewerkt worden. heb eerst een paar foto's gemaakt met de telefoon. meer foto's volgen nog!


me bass box van de compo set

scheidings filter

6x9 speaker

me subwoofer

morgen ga ik alle ramen blinderen en een zonneband aan brengen.

weet iemand toevallig of je op het jaf db's kunt laten meten?
Micra under construction!!!

janvdam

zo nu ff een paar foto's van me compo set voor in de auto. de foto is weer gemaakt met de telefoon dus een beetje onduidelijk. jullie houden goede foto's tegoed van me! het moet allemaal nog wel ff mooi bekleed worden maar heb nu weer ff een mooi stukje muziek ;)

Micra under construction!!!

rob

lekker bezig hoor ;)
zo te zien heb je geen deur bakken die over de spieker vallen jammer

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Je kunt db's meten op JAF, maar daar moet je je volgens mij wel voor aanmelden, anders even op hun site kijken.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

janvdam

@ rob  er horen eingelijk nog kapjes op. die ga ik er morgen even opzetten en dan volgt er weer een paar nieuwe foto's!

maar ff een vraagje. maakt het uit dat me auto er een beewtje standaard bij staat op het jaf? op geblindeerde ramen en audio troep na?
Micra under construction!!!

rob


janvdam

oke dan!

ja dat was ik zoiezo van plan om hem zaterdag helemaal te gaan poetsen! heeft niet iemand toevallig een leuk setje velgjes liggen voor de leen zondag? staat in 1 keer een stuk anders!
Micra under construction!!!