mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janvdam

nou misschien heb ik van een maat van me velgen plus goede banden over gekocht! zal ff een foto erbij zetten...

ik vind het wel gaaf staan!

Micra under construction!!!

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob


Taxloss

heej staan leuk de velgen. Volgens mij heeft mijn zwager die onder zijn ford zitten.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

janvdam

bedankt voor de leuke reacties! :D aankomende zondag zitten ze er zeker weten onder!
Micra under construction!!!

Red Racer

dan zullen we zien wie er bij de naam hoort :D

ziet er goed uit, nu moet je m verlagen tot de grond :)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

janvdam

nou de velgen zijn gemonteerd! :D ben ik opzich wel blij mee. maar nu kwam ik met een probleempje misschien dat jullie dat ook hebben gehad? na de montage ging ik een stukje rijden en hoorde ik wat geschuur.... na enig speurwerk en weer op de krik gehad te hebben bleek dat er rechts en links bij de trommelrem achter 1 mm speling zit.... tussen de velg en de rem zeg maar...

dus tja wat doe je der aan? Ik zat zelf te denken om morgen even de velgen eraf te halen een ringetje er tussen te doen en velgen weer monteren. dan is die 1mm op gevuld en kan hij niet meer heen en weer bewegen dus is het geluid ook weg!

hierbij ook een paar foto's van hou hij er nu bij staa!


Ja ja dat zijn ze :D te wachten tot ze gemonteerd worden!

Helemaal happy :D :D

Staat tocg gewoon prachtig :D
Micra under construction!!!

rob

nu nog de doppen er in in het midden ;)

janvdam

ja ik weet het.... ik heb de doppen wel liggen hier... maar op de 1 staat denso en op de andere is het helemaal zwart..... dus dat staat ik niet echt denk ik!
Micra under construction!!!

rob

denk dat met dop wel mooier is vind nu dat er wat mist zo bedoel ik het ;)

janvdam

nou de velgen zijn gemonteerd!  ben ik opzich wel blij mee. maar nu kwam ik met een probleempje misschien dat jullie dat ook hebben gehad? na de montage ging ik een stukje rijden en hoorde ik wat geschuur.... na enig speurwerk en weer op de krik gehad te hebben bleek dat er rechts en links bij de trommelrem achter 1 mm speling zit.... tussen de velg en de rem zeg maar...

dus tja wat doe je der aan? Ik zat zelf te denken om morgen even de velgen eraf te halen een ringetje er tussen te doen en velgen weer monteren. dan is die 1mm op gevuld en kan hij niet meer heen en weer bewegen dus is het geluid ook weg!
Micra under construction!!!

Taxloss

Ik ken het probleem niet, maar misschien iemand anders wel. Ben benieuwd naar het resultaat en het gezicht bij de auto. Tot morgen in Hoogeveen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Het moet wel gewoon passen. Misschien nog even extra aandrukken of de moeren nog strakker aandraaien?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

tot morg :P

zal me proberen in te houden.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

janvdam

nou de velgen heb ik helemaal klaar nu.... heb er een ringetje achter gezet! past nu super! de auto staat al klaar vor morgen gepoetst en al :D

jongen tot morgen!
Micra under construction!!!