mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

moment sleutel er op weet je zeker dat elke moer even vast zit ;)

janvdam

nou weer ff een kleine update vanaf deze kant! de velgen zitten er nu goed en vast onder! :D maar nu treed het volgende probleem op..... de lak begint onder de zij ruitjes los te laten! iemand zei al tegen me heel licht met water proof schuur papier doen en dan blanke lak er over.....


zit er ook al aan te denken om de hele auto te laten over spuiten... maar goed. hebben jullie misschien nog andere ideeën?

hoor het graag
Micra under construction!!!

Red Racer

Schoolkrijt zwart :D
matzwart,dof rood.  je hebt her en der wat roest op de micra zitten zag ik al, maar ik geheel overspuiten niet wat duur?

mijnus wouden ze voor 1700/2400 overspuiten met voorwerk zelf gedaan en demontage.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

mijne over spuiten kosten 825 :P maar ja was ik hem wel ruim een week kwijt
nog niet gedaan trouwens

PW-performance

mijn primera heb ik schoolbordverf zwart. kost je 50 euro en wat werk :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

janvdam

als ik die van mij zo weg breng kost het me 1300 euro..... en dan doen hun het voor bewerken alles! maar goed dat vind ik nu ff niet het belangrijkste....

reed net naar huis toe hoorde ik wat rammelen boven de muziek uit. ff stoppen en kijken..... hele uitlaat er onderweg..... helemaal door gerot....
Micra under construction!!!

Larrs

Citaat van: janvdam op 22 september 2009, 21:43:08
reed net naar huis toe hoorde ik wat rammelen boven de muziek uit. ff stoppen en kijken..... hele uitlaat er onderweg..... helemaal door gerot....
Hahaha, dat is volgens mij wel een Micra kwaal. B-kwaliteit uitlaat.
Die van mij is ook tijdens het rijden doormidden geroest. :D
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

janvdam

nou heb net de auto afgeleverd bij de garage... had nog een zo goed als nieuwe eind demper liggen :D blijft nog ff een verassing wat er onder komt. maar morgen is die klaar en zullen de foto's volgen!!! :D
Micra under construction!!!

rob


janvdam

ik ben vooral benieuwd hoe het gaat klinken :P :D kan haast niet wachten tot morgen
Micra under construction!!!

rob


janvdam

tja wel een sport demper maar wat voor 1 en hoe die eruit ziet blijft ff geheim :D
Micra under construction!!!

janvdam

nou kreeg net telefoon van de garage :D auto is weer klaar :D maar niet met de dikke demper...... jammer genoeg.... hij vertelde me dat de orginele buis van de micra te dun was en dat ik beter eerst even een andere buis kan regelen. vanaf de kat tot achter. dus ben nu op zoek naar een 2.5 inch buis. dan maakt hij extra ophang punten aan de auto want de demper is opzich vrij groot.....

foto's volgen.
Micra under construction!!!

rob

apart...
meestal is het met een verloop mof op te lossen dus tja :(
heb ik ook niks andere buis zal toch is navragen als ik jou was