Nieuw hier dus ff voorstellen!!!

Gestart door emiel, 02 november 2009, 20:25:37

Vorige topic - Volgende topic

Larrs

Dat ziet er al goed uit.

Wist niet eens dat Yamaha zo'n model had. Lijkt wel wat op de Honda Goldwing. Bij mij in de straat is er iemand met een Goldwing, in dezelfde kleur als jullie Yamaha.

En de Micra ziet er goed uit zover het te zien is op de foto. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

knappe micra, weer een goeie K10 er bij(ook K10 rijder ;))

nog evt plannen met de micra?
hoedenplank heeft micra_k10power wel,(die heeft heel wat micra onderdelen)en hij heeft ook anders wel velgen voor je.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

HSDJ

wel.com in de wereld van de micra!
vele veilige km's. :politie:
Krijg al airmails van het CJIB.

Voor foto's, check;  http://www.mijnalbum.nl/Album=USIV67UB

emiel

Aloha,

@Lars: Tja dit had het antwoord van Yamaha op de Goldwing moeten zijn, helaas is de GL veel beter verkocht dan de Venture.
In Amerika rijden er heel veel rond.
Hij rijdt echt super en hij is handelbaarder dan een GL van dat bouwjaar.
Het blok is in een opgepepte versie(145pk) gebruikt in de Vmax.

De foto van de Micra is de foto waarmee hij(of zij) op speurders stond en in het echt ziet hij/zij er ook wel redelijk uit, een kant lijkt het wel of het dak geschuurd is(maar eens goed de poetsmachine erop).

@redracer: Thanx!
plannen met de Micra?? Tja hij/zij is aangeschaft voor mij als winter-auto, maar hij/zij is toch wel leuk.
Ik wil hem/haar binnenkort eens ffies technisch na laten kijken(zit wel een jaar APK op) en ik heb al wel wat wensen: hoedeplank, een ander stuur(het stuur dat er nu in zit dat lijkt wel of de rand loszit),wieldoppen/velgen, rubbers voor deuren en ramen en mss nog iets met de audio.
Het moet allemaal wel betaalbaar blijven, dus we zien het allemaal wel.
Ik kan zo snel geen mail-adres vinden van micra_k10power(sorry)

Groetjes,

Emiel & Andrea

Red Racer

marco@tvsautos.nl of volkswagen1988@hotmail.com.
En zijn website, http://www.tvsautos.nl/ ik heb er me achterklep vandaan.

wat voor stuur zit er nu dan op een dun priegig stuurtje?
autoradio kan je het beste meteen in 1 keer goed doen of een mooi Marktplaats radio.
zitten die zwarte zijstrippen ook op de micra?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

er zit inderdaad nog dat dunne stuur in :-\, er heeft hier nog wel iemand een stuur te koop maar daar zit geen naaf bij.
De zwarte strips zitten nog op de zijkanten.
Morgen ben ik een dagje vrij en zal de micra eens beter bekijken, ffies de ruitewissers vervangen en me een beetje in de techniek verdiepen ;).

Bedankt voor het mail-adres :duim:

Groetjes,

Emiel & Andrea

emiel

Aloha,

heb net antwoord over de hoedeplank.
Heb ook al een mailtje van Sören over het sportstuur dat hij hier aanbiedt(maar daar schijn ik een naaf voor nodig te hebben).
Verder staan wij open voor alle tips voor wat betreft een stuur.

Groetjes,

Emiel & Andrea
(die aangenaam verrast zijn door de micra, wat een fijn karretje)

Red Racer

als ik nog eens over de sloop heen loop zal ik wel kijken voor een 100nx(heb ik zelf) stuur of een primera stuur die passen zo 1 op 1.

heb ook nog een super s stuurtje liggen hierzo.

als je zo rond de micra loopt kijk in de koplamp die willen nof wel eens verroesten aan de binnenzijde.

vragen gooi je het maar in de groep.

Groet Patrick

Jaar.''[/size]

emiel

@ Patrick,

ik heb je gemaild over het super s stuur.

Groetjes en bedankt voor de tip, ik zal van de week eens naar de koplampen kijken.

Emiel

emiel

Aloha,

we zijn net in Westervoort geweest en onze micra is nu voorzien van een hoedeplank.
Van het weekend ffies de rubbers vervangen bij de zij-raampjes achter en eens met de audio aan het stoeien.
Verder heb ik net een 100NX stuur gekocht via marktplaats.
Zo langzaam aan krijgen we de smaak te pakken, hahahahahaha.

Groetjes,

Emiel & Andrea

emiel

Aloha,

vanmorgen was het eens droog voor de verandering :D.
Samen met Rico(onze jongste zoon van 18) begonnen met de micra: de rubbers van de achterste raampjes vervangen(was een makkie), de lampen voor vervangen(nu beter zicht), nieuwe ruite-wissers(en ontdekt dat het pompje van de sproeiers defekt is, die lekt).
Toen de audio, ik had hier nog een JVC KD-SC900 liggen en die er maar eens ingezet.
Tjongejongejonge wat een zooitje met die bedrading :-\, nu blijkt dat een luidspreker niet werkt en dus ffies op zoek naar andere(is 100mm geloof ik).
Het stuur is helaas nog niet aangekomen.
Zo dat was het wel weer ffies en van de week(als het beter weer is) zullen we wat plaatjes maken.

Groetjes iedereen en een fijn weekend,

Emiel & Andrea

Red Racer

heey

heb je de complete voorlapen vervangen?
welke sproeiermotertje was het achter toevallig.

13cm past er ook in hoor, kijk aleen uit voor de dikte van je magneet, want als die vrij dik moet er een ring voor worden gemaakt.

de rubbers zullen nu veel mooier staan en knapper.
zal jullie wel eens een keer op de meet ontmoeten.

groetjes Patrick

Jaar.''[/size]

emiel

Aloha,

we hebben alleen de lampjes vervangen voor lampen met een betere lichtopbrengst.
Verder zijn de ruitenwissers nu van het flatblade type.
Tja de rubbers is inderdaad een heel verschil :duim:, nu nog ffies op jacht naar een rubber voor de bestuurdersdeur..
Het pompje dat lekt is van de voorkant >:(.
Verder heb ik net op marktplaats een setje 10cm speakers(sony) gevonden, in combinatie met de JVCradio zal het geluid voor ons wel goed zijn ;)(we zijn snel tevreden).
Verder kwam ik erachter dat de schakelaar van de mistachterlichten er niet meer in zit(nu een stukje tape) ook die zoeken we dus.
Maar het blijft een leuk karretje waar we lekker veel zelf(en voor weinig) aan kunnen doen.

Tja een meeting, we kijken er naar uit, hopelijk lig ik dan niet in het ziekenhuis want de 23e krijg ik waarschijnlijk een datum voor een "oog-operatie" (lang verhaal).

Groetjes,

Emiel & Andrea

emiel

Aloha,

zo weer een update: net een setje winterbanden op velg gekocht via ebay.de(staat veel micra spul op zeg).
Ik ga ze dinsdag ophalen in Ahaus en dat is niet zo ver uit de buurt voor ons, ze hebben nog zeker 6 tot 7 mm profiel dus daar komen wij de winter wel mee door.

Groetjes,

Emiel & Andrea

emiel

Aloha,

gisteren(tja dinsdag lukte niet) de winterbanden opgehaald.
Er zit nog ruim profiel op(6 tot 7 mm) en we kregen er nog een nieuwe velg met (zomer)band bij, mooi voor reserve.
We zijn er in ieder geval superblij mee, vooral omdat de micra mijn "winter-auto" is(lekker warm en droog :duim:)

Groetjes,

Emiel & Andrea