Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick

Waar heb je die ergens vandaan? Staat goed!

dimimicra



Red Racer

heel makkelijk, ik laat he meestal via via doen en er zitten ook nog veel prijsverschillen tusssen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

bij mij was het ofwel 'koop direct' of 'doe een voorstel', kheb een voorstel gedaan van 90 dollar excl. verzending ( ipv 110 dollar excl verzending) en hij heeft het aanvaard, diezelfde dag nog verzonden, en heeft ongeveer 7 dagen genomen om aan te komen uit Taiwan =-)


jasperdg

Gefeliciteerd! Ziet er knap uit. Mooie prijs ook!

Hoe zien ze er s'nachts uit? Graag een foto als iemand op de rem staat  8)

En heb je geen link naar de ebay advertentie voor ons?
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...


dimimicra

Fotos :






Sorry voor de slechte kwaliteit, is met m'n gsm getrokken..


jasperdg

Echt chill !

Maar heb je naast die 90 $ nog eens 50$ betaald voor het verzenden? Oef. dat is heavy.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

nissanzwijndrecht


2yellow4u

Gaaf die led-verlichting, wel lastig om aan te sluiten, denk ik...Japanse aansluitingen.

dimimicra

Gewoon effe logisch nadenken en het is in 15 minuten klaar ^^


Rob

ah ze werken ook nog is :) netjes staat hem goed
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra



dimimicra

Vandaag naar de keuring geweest, afgekeurd :-( trommelremmen moeten uitgekuisd worden ( zit stof in ) en er moet een rubber aan mijn motorsteun vervangen worden :-( gelukkig zijn het geen grote kosten, maandag namiddag terug naar keuring en dan hopen dat mn micratje erdoor is :-)