Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

nice vertel maar eens even hoe je dat gefixt hebt! zijruitjes zijn al lastig laat staan de achterruit!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

dimimicra

met gewone folie is de achterruit inderdaad zo goed als onmogelijk te tinten ...
In de autozaak bij mij verkopen ze ook statische folie ( die rekt uit en plakt niet echt onmiddelijk ) , dus je kan deze veel makkelijker luchtledig krijgen doordat hij elastisch is en de vorm van de achterruit neemt... Was in 20 minuutjes klaar. Had het daarvoor geprobeerd met gewone folie , maar dat was onmogelijk.


Rob

ah daar maar is naar opzoek dan :) en makkelijkste nog is de klep er af hebben haha

meer een zomer klusje dan dus of als je andere klep neemt
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Vandaag 220.000 km gehaald met de micra :)
Heb ook een gps'je gekocht voor in de micra :

TOMTOM via 120 LIVE.



Red Racer

zozo dimi doe maar duur hoor :P

wel een hele km-stand voor de micra.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Ja en heb er momenteel echt niets van problemen mee. Toen hij wat jonger was had ik er om de haverklap wel een probleempje mee, nu al maanden niets meer :) Micra's verouderen duidelijk goed ^^


emiel


dimimicra

Net Brembo Max remschijven besteld , hopelijk is dit een goede koop van mij. Heb er ook brembo remblokken bij besteld. zal ik hiermee tevreden zijn denken jullie ?


joyce-micra

waar heb je die besteld?
ik heb zelf op mijn carisma de brembo performance schijven (geperforeerd) met ferodo remblokken ik moet zeggen dat dit goed remt.

dimimicra

Hier in belgie besteld. Mister-auto denk ik. 78 euro
Excl. Verzenden.


joyce-micra

ik denk dat je niet veel betere remkwaliteit hebt aan de prijs te zien (niet dat duurder beter is) je zult de gewone schijven hebben maar dan van brembo die zijn in kwaliteit niet beter ofzo.
over de blokken durf ik je nix te zeggen want die kon ik toen niet krijgen ik denk zelf dat dit ook geen verschil maakt.
brembo en bosch zijn samen zoals ze mij een keer verteld hebben.
ik had toen ook via een leverancier brembo schijven besteld en dat bleken gewoon dezelfde als orginele te zijn dus heb ik ze trug gestuurd :P
de brembo performance wat ik heb zijn van www.fineline-imports.nl moet je daar maar eens kijke.
of je moet bij een van de topics van jeroen kijken die doet het met gti schijven en klauwen van een 100nx. O0

Succes

Micra SRi

#237
Citaat van: dimimicra op 09 maart 2011, 23:27:56
Net Brembo Max remschijven besteld , hopelijk is dit een goede koop van mij. Heb er ook brembo remblokken bij besteld. zal ik hiermee tevreden zijn denken jullie ?

Zolang jij van jou Micra geen racemonster wil maken, zijn deze schijven wat beter dan de standaarschijven.
Ik heb ook gegroefde Brembo MAX remschijven met  TRW/green remblokken en het bevalt mij goed.

Succes.
gr.
Luigi






dimimicra

Kheb op internet kunnen lezen dat het toch wat beter remt dan de standaarschijven :-) Met 56 PK zal ik er niet echt een racemonster kunnen van maken haha :-D Ik moest net mijn schijven vervangen, dus geef ik liever ietsje meer geld voor iets betere schijven, neen ?


emiel

 O0

Op veiligheid moet je ook niet bezuinigen en Brembo heeft al jaren een goede naam ook in de motorwereld!