Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

suc6 en de grille ziet er goed uit
Micra Addict

dimimicra

Probleem is verdwenen ! nu draait de micra iets te laag. Kan je het stationair toerental zelf aanpassen of doe ik dat best via een nissan dealer ?


2yellow4u

Citaat van: dimimicra op 21 april 2011, 15:53:36
Probleem is verdwenen ! nu draait de micra iets te laag. Kan je het stationair toerental zelf aanpassen of doe ik dat best via een nissan dealer ?
Goede vraag, wil ik ook weten! Mijn stationair toerental is ook laag. En waar zit die schroef ? Zelf doen?

dimimicra

Volgens de Nissan mechanieker is het deze schroef. Hij zei me wel dat je dit niet mag doen zonder de auto op de computer te zetten, ik betwijfel of dit wel waar is ( misschien wil hij gewoon dat ik 'm op de computer zet zodat ik ervoor moet betalen )




Rob

dat is de stationair stel schroef die je omcirkelt hebt
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

De ECU moet in timing mode gezet worden. Dit is mogelijk zonder computer maar dan moet je donders weten wat je aan het doen bent (en een zooitje trial en error redt je het ook mee)

p.s. deze methode vereist een flitslamp

dimimicra

Vandaag m'n velgen herspoten in het wit... Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Zo houden of niet ? Banden zijn ook nog wit dus niet op letten, morgen ga ik ze weer mooi zwart maken ( wit afschrapen )






Joosie200

Ik vind het eigenlijk mooi passen bij de blauwe kleur van je K11 :) Geeft ook een mooi contrast met je banden. Dus ik zeg: mooi niet doen en laten zo.   O0

Vleespet

Ik ben zelf niet zo'n fan van witte velgen. Ik had eerder koper/brons/goud gekozen voor onder een blauwe auto.

Milo

Ik vind het opzich wel ruig staan onder dat blauwe, en komt ook idd mooi over met je banden.
Ik ben het wel met Joosie eens, maar doe wat jij het mooist vind ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

ik zou voor brons gaan idd zoals onde de clio sport (oude model)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

2yellow4u

Heel mooi dimimicra, dat wit in combinatie met het blauw!!!

2yellow4u

Wanneer kom je 'm eens op een meeting showen ???

dimimicra

Wanneer ik eindelijk eens tijd heb haha :D Ooit zal het ervan komen, dat ik jullie allemaal eens persoonlijk leer kennen :-)
Hier wat fototjes daarnet getrokken. Ben tevreden over het resultaat. Ook komen er nog een soort booskijkers op m'n koplampen die ik ook wit ga spuiten.











2yellow4u

Citaat van: dimimicra op 29 april 2011, 20:14:20
Wanneer ik eindelijk eens tijd heb haha :D Ooit zal het ervan komen, dat ik jullie allemaal eens persoonlijk leer kennen :-)
Oké, daar houden we je aan Haha.