Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Milo

Zoals jullie wellicht al hebben opgevangen komt er bij mij ook een schroefsetje onder, maar wordt het serieus beter in een positieve manier?
Qua wegligging e.d.?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

richardwbb

Ja, enkel verlagen doet al goed wat en een schroefset helemaal en dan kan je nog verder :)

dimimicra

besluit staat vast, morgen bestel ik m'n 35mm verlagingsveren.


richardwbb

Als je verder wilt, beter schroefset? ;)

dimimicra

In belgie doen ze al moeilijk met gewone verlagingsveren, dus ik zal het daarbij houden :)


richardwbb

Ah okee, ja dat is wel even anders ja daar ja :(

dimimicra

inderdaad :) zal later in het jaar voordat ik de auto laat keuren ook naar een apparte keuring moeten waar ik 85 euro zal moeten betalen ... Is wel eenmalig maar toch ...


richardwbb

aparte keuring? dat klinkt wel goed, ben wel benieuwd dan wat ze gaan doen voor dat geld? uurtje aan je auto werken?

dimimicra

geometrie van de wielen nakijken :S


richardwbb

Citaat van: dimimicra op 08 mei 2011, 01:26:35
geometrie van de wielen nakijken :S

hear! hear!  :-X

Dit is toch wel een probleempje hoor, wanneer valt jullie regering eens een keer?

dimimicra

Wanneer die stomme mensen in dit land eens met elkaar goed kunnen omgaan :) Ons land maakt zich echt belachelijk de laatste tijd .


2yellow4u

Citaat van: dimimicra op 08 mei 2011, 01:35:17
Wanneer die stomme mensen in dit land eens met elkaar goed kunnen omgaan :) Ons land maakt zich echt belachelijk de laatste tijd .
Ja, dat is het probleem in Belgiƫ..het verschil tussen de nederlandstaligen (vlamingen) en franstaligen (walonen). Of de on-eenigheid tussen deze twee bevolkingsgroepen ooit opgelost kan worden betwijfel ik ???

dimimicra

Haha ^^

Veren zijnt net besteld, heb er ook 2 veerspanners bij besteld. Is dat makkelijk zelf te doen de veren vervangen ?


TeSprouT

Citaat van: Defqon op 06 mei 2011, 12:43:54
heb nog een setje van zulke booskijkers liggen... interesse?

Ik heb zeker wel interesse zijn ze nog ongespoten of al in kleur? Heb je eventueel een foto voor me?

On topic:

Je booskijkers zijn erg vet geworden mooie uitstraling. Zou het alleen in dezelfde kleur als de auto doen, lijkt mij mooier! Hoewel dit ook niet misstaat! Mooie wagen hoor! Komt er nog een ibiza lip onder?
Love the potiential

dimimicra

Momenteel geen ibiza lip ... Ga me deze week bezig houden met het verlagen ( als m'n veren op tijd aankomen ). Hopelijk zal het niet een te moeilijk klusje worden...