Mijn blauwe nissan micra k11 S

Gestart door dimimicra, 06 januari 2010, 10:43:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

ex streetlegal micra

sorry
ik dacht dat alle k11's met een airbag geleverd waren
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Rob

geeft niet ;) zijn alleen de face lift modellen volgens mij
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

@ Defqon :

Ik zie op die foto dat er een centrale armsteun in je micra zat/zit ? Zit die er  nog altij in ? Zou dat graag ook inbouwen want heel af en toe mis ik een armsteun in het midden :)


Rob

klopt heb ik maar deze is niet ideaal... de vaste gordelhouders kunnen er niet op zoals op normale s stoelen zitten en gewone stoelen...
ik heb dus gordels van de achterbank er in (ff van de sloop gehaald) en apk goed keur al 2x
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

Volgens mij kan je airbags er gewoon uithalen zonder verzekeringellende. Wel een gat in je hoofd, maar die moet je al hebben als je de airbag er uithaalt, haha.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

dimimicra

Hallo mensen,

mijn micra maakt zeer ambetante geluiden. De hitteschilden van het spruitstuk naar de uitlaat zijn allemaal losgekomen en verroest, daardoor ratelen ze constant.
Kan je die schilden bij Nissan bestellen denken jullie ? Zou dat duur zijn ?


Red Racer

? bestellen?

het schild bij het spruitstuk kan je er het beste gewoon af laten.
en als het goed is zit er ook eentje om je kat heen geloof ik?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Die 2 zijn al weg, nu is er nog één rond een gewone uitlaatbuis ... Voor de middenste kat denk ik ...


dimimicra

Net haynes boekje ontvangen uit engeland. Is toch een zéér handig boekje hoor :)


Rob

daar heb je idd wel wat aan kerel ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

dimimicra

Ik ben al een tijdje hopeloos op zoek naar de achteruitrij lichtschakelaar die zich op de versnellingsbak bevind.. Ik kan hem maar niet vinden ... Kan iemand mij daarbij helpen... Heb ook al in Haynes boek gekekn, maar daar is het maar vaag afgebeeld...


richardwbb

Ik dacht dat er 2 sensoren op de bak zaten, de ene is voor het achteruitrijden, de ander is de neutralswitch. Als je onder de auto ligt, kan je ze bijna niet missen.

Maar wat is er mee?

dimimicra

Mijn lampje voor het achteruitrijden werkt niet altij :) Ligt aan die sensor ;)


richardwbb