Micra K10 Monte Carlo

Gestart door Joery-Joery, 30 januari 2010, 17:12:02

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Erg mooi resultaat, hebben aardig wat uurtjes in gezeten denk ik zo. Gaaf man!
Love the potiential

Joery-Joery

Vandaag deed de Micra een stoomboot(je) na  :-X

Gelukkig op tijd (tenminste dat denk ik) opgemerkt, onder de motorkap was er duidelijk een scheurtje in de leiding te zien van de radiator naar het motorblok.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FYVUTKT3.jpg

Maandag maar meteen bellen met de garage en tot die tijd blijft hij lekker staan, het is maar goed dat ik er nu achterkom want maandag had ik er anders 500km mee gereden...

Misschien ook maar meteen de radiateur vervangen maar ik weet niet of dat nodig is.

TeSprouT

Ah dat is balen!  :(
Nja hopelijk valt het mee en is het snel gemaakt!
Succes ermee!  O0
Love the potiential

Riesh

het is mischien niet direct nodig, maar als de rest van je radiateur er net zo uitziet als het stukje wat ik kan zien op de foto zou ik het wel doen
Micra Addict

Joery-Joery

Ik zal er vandaag na mijn werk nog wel eens naar kijken volgens mij is het alleen daar.

Maar je hebt denk ik wel gelijk dat ik hem maar beter nu kan vervangen dan dat ik hem over een jaar moet vervangen.

Provo

Goh zo erg ziet die er niet uit hoor, de mijne is al volledig afgebladerd, wat je ook kunt doen is die eruit halen even proper maken en spuiten met hittebestendige verf!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Joery-Joery

Laatst via marktplaats een andere grille (pre facelift) gehaald voor de Micra en vandaag en gisteren bezig geweest om deze pas te krijgen.
Het kostte veel meer moeite dan ik in eerste instantie had verwacht maar het is gelukt  :D.

De scharnieren van de motorkap waren het eerste probleem, deze botsten tegen de grille aan.
Op die plekken heb ik de grille wat aangepast.

Ook de haakjes waar de grille aan de onderkant mee vast zit moesten aangepast worden.

Binnenkort de grille weer netjes maken en spuiten  :)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

zozo netjes hoor O0

past die brede strip van de grill ook zo 1,2 onder de koplampen?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Riesh

bekend grilletje, volgens mij heeft ene red racer die ook nog op zijn zolderkamer
Micra Addict

Joery-Joery

Nee nu je het zegt die brede strip moest hier en daar ook wat bewerkt worden door de dremel, op de strip zaten ook 2 punten(met die plastic haakjes) om de grille mee vast te maken die heb ik hergebruikt om de grille vast te maken(foto 3 en 4).

Joery-Joery

De grille is inmiddels in kleur gespoten, het meest werk was nog wel het afplakken omdat ik de grille in 2 kleuren heb gespoten :D
Zodra de grille op de auto zit zal ik wel mijn fototoestel pakken i.p.v. de telefoon.

Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Weet zeker dat het erg gaaf gaat staan bij de Micra O0