Pink micra is back!

Gestart door joyce-micra, 18 februari 2010, 21:31:41

Vorige topic - Volgende topic

joyce-micra

over welke velgen heb je het nu die van de carisma of micra?

Red Racer

ohw netjes die mitsu en de micra, kan er nog een verlaging onder on zit er al een setje onder de K11?

ben nu wel verliefd op de achterlichten lijp, O0

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

ik bedoelde deze :P

zijn dat niet toevallig opel velgen?
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

joyce-micra

Er zit al een verlanging onder van autostyle ik dacht 3 cm.
die achterlichten zijn ook mooi alleen klote dat ze worden afkeurd doordat er geen rode reflextor in zit.

deze velgen zijn van het merk Cam ik weet niet of dit een specefiek opel merk is de velgen zijn ook weg :'(
dit zijn ook 17 inch velgen.

deze velgen zijn van het merk weet ik niet ;D
dit zijn 15 inch velgen

Deze velgen zijn van Borbet en deze zitten nu onder de carisma
dit zijn 15 inch velgen

Joosie200

Citaat van: joyce-micra op 21 januari 2011, 09:07:05
deze velgen zijn van het merk weet ik niet ;D
dit zijn 15 inch velgen

Dan blijf ik de velgen van het merk "weet ik niet" :P toch het mooiste vinden onder deze mooie micra. Die Borbet vind ik persoonlijk afbreuk doen aan het ontwerp, past er niet goed bij. Ben wel benieuwd of je mij het e.e.a. kunt vertellen. Welk bouwjaar heeft de micra? Is het een 1.0/1.3/1.4 wellicht? En GL/GX/SLX/Super S? :)

En om het af te maken zou de achterklep in paars/roze niet misstaan. Heb je een fade in, fade out, fade in en fade out effect ;) De combi van de verschillende tinten is mooi. Zeker ook omdat eigenlijk de gehele micra in de voorste tint het too much maakt. En de gehele micra in die lichtere tint geeft hem juist te weinig cachet. Precies mooi zo met die combinatie van kleuren!

joyce-micra

de micra is van 1994 het is een 1.3 e waar die e voor staat daar ben ik na 5.5 jaar nog steeds niet uit ik weet wel dat hij lekker loopt. O0 ;D (wat wil je nog weten)

over de kleuren combinatie heb je indd gelijk maar of ik de klep in die kleur zou willen dnek het niet denk dat dat niet mooi zou zijn wel heb ik er al over nagedacht om indd wat meer te kleuren met de donkere kleur.

de borbet velgen vinden wij ook 10x niks dat wat er nu onder zit is perfect O0

Jeroen330

Zwarte velgen zijn denk ik Barracuda Tzunami velgjes

joyce-micra

ff een update:

Minder leuk:
ze hebbe afgelopen zaterdag de spiegel van de auto gereden en niemand heeft wat achtergelaten.
En wij waren niet de enigen want later die dag kwam een man aan de deur en die vroeg of die roze van ons was, ik zei ja die is van ons toen dacht ik dat hij degene was die het gedaan had maar hij zei ja bij ons hebben ze hem ook ervanaf gereden en dit is niet de 1e x hier in de straat. Hij zei dat het een paar dronke jongens waren die bij ons in het dorp opstap ware geweest dat was de vorige x ook.

gelukkig was het de spiegel die er niet op hoorde te zitten dus ik heb er nog 1 in kleur maar de adapter moet ik wel nieuw.

En het leuke nieuws is:

dat we onze nieuwe motorkap binnen hebben (de f50 style)
foto:

ps: dat speelgoed is niet van mij haha

Rob

omg ga je die op de micra doen... ben benieuwt
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

davey

mja ik vind dat ding voor je motorkap persoonlijk niet zo. maar in het geheel met jouw micra is het wel passend vind ik! suc6 ermee
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

joyce-micra

De lucht happer word als het goed is volgende week gelast morge kijke voor een motorkap O0

ik was van plan om de lucht happer aan te sluiten op de luchtfilter maar ik weet niet goed hoe iemand enig idee?
ik moet ook rekening houden met het water wat er inloopt ik kan ook geen goede foto vinden van hoe ze dat bij de lancer of impreza gedaan hebben.

Shadow

Volgens mij zit daar alleen een goot achter. De lucht die dan je motorruimte in gaat doet dan de rest.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

joyce-micra

zodat het water weer wegloopt bedoel je? aan zoiets was ik ook aant denke om dan een soort afvoer voor het water te maken.
word ook lastig om zo'n bakje te maken wat daar moet blijven zitten maar dat moet lukken ;D

Shadow

Ik meen dat er een soort goot aan het blok zat. Als je dan de klep open zet ligt hij achter het blok. En watert hij daar ook af onder ja auto. Met zekerheid durf ik het niet te zeggen. Ga anders eens langs een subaru dealer en kijk een keer.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

joyce-micra

ja dat wou ik ook al doen die zit hier toevallig ook nog een paar 100 meter vandaan maar ik moet die niet zo dus maja.