K11 GA16DE Owner: Nismo1711 !!!

Gestart door nismo1711, 15 juli 2010, 16:10:25

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

zozo tering wat een werk zeg  :o

je had ook een spijl uit je bumper kunne wegzagen voor een open mond agressie :P

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo1711

ja klopt best wat werk idd.
Maar het resultaat mag er dan ook wezen!!

Ik had idd de spijl uit de bumper kunnen halen, maar was bang dat hij dan te slapjes werd, heb er ook nog een onderlip aanhangen.

dus vandaar dat er alleen een paar kleine spijltjes weg zijn
Because MICRA k10 1.2 Super S

Challenge

Ziet er allemaal supers uit!
Maar wat ik me afvraag...
Zitten de motorsteunen veel anders op een GA motor,gezien ik niks heb moeten verslijpen en omzetten van motorsteunen met een SR20?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

gti-r power

zo ver ik kan zien, is alleen de motor steun rechts voor van de auto veranderd en niet van de motor zelf!!.

nismo1711

jaja hij is eindelijk klaar!!!!

Wow wat een geweldige micra zo!!

LEkker opschieten.

Zie de foto's voor het einderesultaat vd nieuwe ga16de en de bumpers.

Ik ga zo snel mogelijk mits het ooit nog mooi weer word in holland nog even een paar mooie foto's nemen !!

Maar nu hebben jullie alvast een idee  :P ;)

Micra SRi

Respect. O0
Succes verder.
gr.
Luigi

nismo

Waar heb je die luchtfilter naar toe gesluist?

Anti autostyle!!

Red Racer

Respect met het werk wat er in zit.

komt er later een doorgelaste motorkap bij?
over dat luchtfilter heb ik ook een vraagteken over.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jeroen330

Pobresh

leeg

nismo1711

bedankt voor de recaties ;)

enne het luchtfilter zit erachter verstopt  :P via een kleine omleiding.  ^-^

De velengde motorkap zou ik wel willen, maar dat kost me weer veel tijd en geld.
Moet ik hem ook helemaal laten spuiten en maar hopen dat je dezelfde kleur weer kunt vinden  :o heb laatst een lakstift bijgekocht om wat kleine puntjes weg te werken via nummer in het chassis maar die is donkerder dan de auto, dus houd het eerst bij losse booskijkers denk ik.

De booskijkers die defqon heeft vind ik tof!! en hij zou kijken of hij voor mij ook zo'n setje kon maken, maar dat hoor ik nog.

Heb een paar (vind ik zelf) toffe stickers geplaats op t achteraam!
foto volgt.

Heb een tijdelijke oplossing voor de booskijkers, beetje hobby bob achtig maar gaat me even om het idee, en vooral de look in t donker  ;D

Foto volgt

nismo1711

nismo1711

Er komen nog een paar side skirts onder, liggen al klaar maar moeten nog even eronder gemonteerd worden.

Er komen een paar sportieve datsun stoelen in voor, bijna dezelfde stoelen als die van een super s k10.

En verder zijn het het allemaal nog wensen, moet ook wat over houden voor later anders ga ik mij vervelen toch? ;)

Milo

Gave velgen+banden joh, staat super! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

nismo1711