K11 GA16DE Owner: Nismo1711 !!!

Gestart door nismo1711, 15 juli 2010, 16:10:25

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

die booskijkers maken hem toch echt wel af O0, achter zou ik zelf de wisser er vanaf halen.

wat voor mooie bandjes heb je er voor omheen?
gaat de wagen nog omlaag?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo1711

ja de booskijkers zijn nu tijdelijke eigen creatie, maar maken hem idd af!!!

Voor zitten er regal (semi slicks) onder 195 50 15.
Achter zijn falkens 195 50 15.

Ik wil hem het liefst verlaagd hebben alleen ben nog in discussie met mn vriend ;)
Het kost weer geld uiteraard en hij zegt dat mijn wielen dan heel erg gaan aanslijten, wat ze nu ook al wel doen hoor zeker als ik iemand achterin heb of hard een bocht door ga.
Maar wil het wel dus zal nog even een paar keer heel lief moeten kijken denk ik haha
Because MICRA k10 1.2 Super S

2yellow4u

Mooi lichtmetaal ook O0
Booskijkers kijken met recht boos >:(
Krijg je er overigens geen problemen mee met de apk?

Riesh

Je hebt eigenlijk een iets te grote bandenmaat, ik had het destijds ook met 195/50

Met 195/45 zal je hier veel minder snel last van hebben. Nog beter is om iets smaller te gaan maar dat is vaak wat duurder.
Micra Addict

2yellow4u

Veel mensen op de site hebben 195 45 15.
Geeft geen problemen, ook niet met verlaging van 3,5 cm.
Ik spreek uit eigen ervaring...

Met 195 50 15 in plaats van 195 45 15 en verlaging, kan dit wel het geval zijn!
Bij bochten, verkeersdrempels of zware belading...

nismo1711

hmm dus nu moet ik mn vriendje nog liever aankijken, moet dus ook andere banden hebben en een verlagings setje....

Denk dat me dat niet meer gaat lukken na de nieuwe motor... maar kan allicht een poging wagen haha;):)

nismo1711

heb geen idee of ik met de apk problemen krijg met de booskijkers maar dat zien we dan wel weer... haal ik ze er voor de apk toch af en zet ik ze daarna er weer op ;)

gti-r power

@ nismo,
@ red racer,

wat zou er mis moeten zijn met de luchtfilter ???

@ nismo1711, het word een leuk carretje zo!, en het is je gegund!!

nismo1711

dankje gti-r power,

hij word idd heel leuk en ook al leuker ;) !!!

Red Racer

heb je het luchtfilter achter je motorblok hangen, heb je nog een 2de oplossing om naar rechts voor of naar voren toe te geleiden?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismo1711

nee hij zit alleen achter het blok,

gti-r power

die ruimte is hier niet meer, omdat op deze micra ook nog een g3 gas systeem zit
dus er was maar 1 plaats en dat was daar.

en nismo 1711 wou geen openluchtfilter zo op de gasklep huis want dat was niet goed voor het vermogen dus moest hij zo laag mogelijk achter de motor ,de buizen zijn wel 75 mm

Red Racer

oohw op die manier nou klopt alles, als ie maar aan zijn lucht goed toekomt.

Jaar.''[/size]

nismo1711

ja er word wel goed voor hem gezorgd hoor ;)

Pobresh

leeg