The Black Pearl (the fenix) - Street Legal Kart 1.6 v2

Gestart door Rob, 24 september 2010, 21:49:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rob

en dan doet je auto raar...
toen ik een koude start deed vandaag stond hij inene 1200 toeren te draaien stationair en dit bleef zo...

aangezien ik wel vaker gedonder heb gehad met te hoog stationair en niet willen reageren op de stel schroef van stationair maar meteen de hoek om gereden naar de nissan dealer (ja stom he die zat net op dat moment om de hoek)

afspraak gemaakt voor morgen 9 uur om hem uit te laten lezen met een specifieke data scan die tot aan de meet apparatuur van de auto zelf scant...

bij jeroen had ik 0,0 fout meldingen en deed hij ook nog zo vaag

morgen dus ff 35 euro aftikken en dan weet ik meer misschien is het wel simpel op te lossen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed


Rob

thuis en wijzer... nou ja klein beetje...
alle elektra is in 100%
Sensoren 100%
LMM reageert wel maar traag (schoonmaken was advies)
en kan zij dat het nog de eerste slangen zij qua vacuümslangen dus daar ook maar is wissel overwegen

ze stonde zelf ook voor een raadseltje dit keer
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Aah dat is klote man als je auto niet lekker loopt! :( Helemaal als de Nissan zelf aangeeft dat ze ook voor een raadsel staan. Ik hoop voor je dat je snel het probleem vind en dat het meevalt maar dat moet haast wel goed komen!

Succes man! O0
Love the potiential

Vleespet

Lekke vacuümslangen kunnen gekke symptomen geven. Ik heb dat eens gehad met een VW. Hopelijk is het op te sporen en op te lossen!

Rob

ag ja volgend weekend maar is ff met me buurman de slangen nalopen
een en ander gaan bestellen (blauwe i think)

en dan zullen we het beleven

LMM maak ik morgen zelf ff schoon

edit: de pearl heeft net zijn mat zwarte motorkap gekregen kan ik eindelijk verder met dan andere geval als de achterklep af is :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rob

en toen waren we weer helemaal zwart, deels mat zwart wel te verstaan maar goed genoeg even
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

BETER !

En ga je nog voor die happert of nie?

Rob

happen gaat hij zeker maar toch in dikke twijfel weer of die het wel moet worden die ik liet zien... misschien ooit voor een extreem project...

denk maar de vormen van de kap zelf volgen (als je onder de kap kijkt langs de steunen ergens de slijptol er door :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Ik ben zelf voorstander van een mooie subtiele happer, niet in het midden. Zeg; in de buurt van de luchtfilter zoals jij hem hebt zitten.

Maar, er is zoveel mogelijk en jij verzint vast wel wat.

TeSprouT

Netjes man! stuk beter zo die motorkap! O0

en net als Vleespet zegt een mooie subtiele happer bij je luchtfilter is ook erg vet!
Love the potiential

Rob

Zit te denken een van deze 3 opties te gaan doen
Alle 3 met de slijptol aan te passen
In alle 3 de gevallen zou het plaatwerk omhoog gedrukt worden van binnen uit




Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Als ik het goed begrijp komen er dan aan weers kanten een luchthapper? Ik zou niet zo 1,2,3 weten waar dit het mooiste staat ik neig naar de gele optie. :)
Love the potiential

Rob

ik dus ook niet en om ze alle 1..2..3.. open te gaan slijpen en dan weer te lassen heb ik ook geen zin in hahahaha

zit al de hele tijd met die rode in me hoofd
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Vleespet

Ik ben het eens met TspruiT; geel. Op de linkerzijde van je kap dus.