Micra K11: Silver Surfer

Gestart door Bunny, 30 september 2010, 19:16:36

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

hoehw rob dat zal ik ook wel willen :P

zal morgen op ut werk ebven kijekn of ut kan :P.

wel netjes bunny nu moet je aleen nog eenveerpootbrug hebben he ;P

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Rob

man geloof je je krijgt een kartwagen net als ik met die upgrades!
ik wil alleen nog een stang achter in maar ja... heb een grote sub dus een no go! of ik moet me sub er omheen zien te bouwen :P (beetje passen meten reken zou dat best moeten lukken
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

Ik doe altijd dat deel van een assteun waar die gaten in zitten voor de borgpen, over een steeksleutel, dat moet wel passen dan nog, ik dacht dat 19 nog net ging.

Daarmee kan je veel meer kracht zetten met een simpele steeksleutel maar doe maar ringsleutel als het kan, omdat die niet in je handen snijdt en je hebt meer moment en de assteun kan je 'vergrendelen' in de steeksleutel.

Ook kan je een ringsteeksleutel op een ringsteeksleutel klemvast krijgen, dan is deze 2 keer zo lang, dat is een handigheidje dat volgens mij niet uit te leggen is zonder foto er van.

*steeksleutel op steeksleutel ook nog wel dacht ik...

Bunny

dan moet ie wel even op een brug staan ;)

.(\__/).

richardwbb

Ik let bij elke brug op of er een garage op staat maar dat is nooit zo :P

Volgens mij kan het met bokken ook maar het is erg niet prettig en kan ergerlijk zijn of ik begrijp niet goed wat je wilt bereiken.

Bunny

ik bedoelde dat als de auto niet op een brug staat je niet zoveel ruimte hebt om kracht te zetten met een ring/steek sleutel.

.(\__/).

Rob

hahaha rich dat is een goeie... tja heb ook nog nooit een ophaalbrug of zo gezien met een garage er op :P

I have a need for speed

richardwbb

Ik had het over materiaalmisbruik Bunny ;) En die Lidl sleutels, (ik bedoel mijn eigen 9,95 setje) ja die kan je ook nog met 2 sleutels 2 keer zo lang maken dus 4 keer zoveel kracht. Dat je elleboog dan de vloer niet meer in kan is zo, maar ik krijg het los. Het is soms wel 1 a 2 uur potverdee werk geweest ja. ;)

Bunny

.(\__/).

Rob

I have a need for speed

Bunny

Nog niet mee gereden, gisteravond ingebouwd. Maak zo ook nog wel een duidelijker foto :P

.(\__/).

Red Racer

oehw shinny ;)

kan een hele nette nissan/nismo sticker op :P

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

En een betere foto:

Het geluid bij het gasgeven is echt super! Over het "vermogenswinst" kan ik nog geen uitspraken doen. Heb ook een filmpje gemaakt van het geluid maar de microfoon van mijn telefoon valt wat tegen :(

.(\__/).