Taxloss' New Ride

Gestart door Taxloss, 24 oktober 2010, 16:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Dankjewel patrick!

Heel heel graag Richard! Leuk. Heb zin in zaterdag, wordt weer gezellig.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Nou, gaat lekker hier, gat in bodem en had ik gisteren de auto ook nog aan de kook...

Maar goed, hij doet het nog...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

davey

#137
aan de kook??

dat is niet zo best! weet je al hoe het gekomen is? verstopping radiateur, thermostaat gaat niet open, waterpomp kapot? tja kan zoveel dingen zijn natuurlijk!

koppakking heeft het wel overleefd?

gr davey

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Rob

oei dat is minder... je hebt niet veel geluk met de micra's op deze manier
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Ik wist wel dat hij op dat gebied niet helemaal goed was. Maar nu was hij wel heel snel aan de kook!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

davey

dan zou ik maar eens snel opzoek gaan naar de oorzaak als je nog wat langer wil genieten van je blokje!

je hebt een boel geld gestoken in het spuitwerk maar vergeet het hart van je mooie micra niet he ;)

De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

jasperdg

Hey Nic,
Nog gefeliciteerd met je nieuwe ride! Was mooi meteen op TV zeg, leuk. Moest vanochtend wel aan Paul de Leeuw denken met het "Starten en lopen" maar dat was mijn eigen schuld dit keer.
Die kleur is mooi geworden. Maar wat een geld zeg voor die verf. Maar ja, als je de inkjet naar literprijs omrekend kom je ook op 2600 euri de liter....

Hoop dat die kookmotor snel verholpen is. Thermostaatje of de thermo-klep of hoe dat heet. Succes in elk geval. Laat zondag de hele club er even naar kijken  8)
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Taxloss

jah hij moet binnenkort nog naar de garage, dan laat ik hem even helemaal nakijken. Ik wil graag dat hij goed voor elkaar is.
Ik wist wel dat er iets niet helemaal goed mee was, maar ik had niet verwacht dat ik tijdens 1 telefoontje, stilstaand de auto aan de kook zou hebben. Bovendien was het niet erg warm buiten. Dus tja. Maar ik laat het inderdaad binnenkort even goed nakijken.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

davey

ja maar als je stilstaat heb je totaal geen rijwind dus dan is de buitentemperatuur niet meer van extreem grote invloed onder je motorkap! maar kijk uit met heet worden! voordat je het weet is je koppaking naar de klote en dan lopen de kosten snel op!

veel succes!
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Jeroen330

Haal jij dat schakelaartje er maar eens tussen vandaan... en installeer een goede fan sensor zodat je fan aanslaat op juiste momenten.. ben je van alles af ;)

Taxloss

ik weet ik weet... heb jij de foto al gekregen van paul?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nismo

Citaat van: Jeroen330 op 26 november 2010, 11:31:23
Haal jij dat schakelaartje er maar eens tussen vandaan... en installeer een goede fan sensor zodat je fan aanslaat op juiste momenten.. ben je van alles af ;)

Heb ik volgens mij ook vermeld bij de advertentie/verkoop?

Anti autostyle!!

Taxloss

Dat weet ik.... Maar dat maakt het niet mibnder vervelend
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

Citaat van: Defqon op 21 november 2010, 22:10:56
netjes! wachten op je mis pitten nu dan maar waren die duur trouwens?

?? waren ze duur vroeg ik geloof ik...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

nismo


Anti autostyle!!