TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

oehw netjes nu zie ik waar die vage dingen in de achterbank voor dienden.

heb je ook al de tellerunit verwisseld?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Thnx! Haha ja moest er ook even over denken!  ;D

Helaas heb ik de tellerunit niet kunnen wisselen, deze wilde de verkoper zelf graag houden. Ben al wel stiekem aan het rondkijken ervoor, mocht je er een te koop weten hoor ik het graag!  O0
Love the potiential

TeSprouT

Vandaag was het heerlijk weer (eindelijk!) en ik was vrij. Dus ik dacht tijd voor een mod op mijn auto! Ben er grotendeels van de dag mee bezig geweest vandaag en vind het tot nu toe erg geslaagd. 

Iedereen denkt nu; 'wtf waar heeft hij het over?'  ???. Morgen ga ik er nog aan verder werken want ik ben nog maar halve wegen. Gelukkig wordt het weer morgen ook prima en hoop ik alles af te kunnen maken. Dan volgen de foto's vanzelf dit weekend!

Hier alvast een sneak preview. O0

Love the potiential

Red Racer

aha dat zien ik wel ik denk iets met eenn gedeelte van de radio maar wel met de midden console of de kleuren in het interieur ;)

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

@Red racer

Scherp! Haha! Ben op dit moment nogsteeds bezig morgen hopelijk eindresultaat. Voorlopig ben ik erg tevrede, aangezien dit de 1e x is dat ik zoiets doe. Morgen meer plaatjes bij de praatjes! O0
Love the potiential

TeSprouT

Hierbij het beloofde eindresultaat van een weekendje werken aan de Micra, ik ben er zelf heel erg tevreden over! Zeker aangezien ik dit nog nooit eerder heb gedaan.  ::)

Ik heb de interieur delen eerst goed voorbewerkt, daarna met primer de onderlaag gedaan -> meerdere dunne lagen zwart aangebracht -> afgewerkt met blanke lak voor glans effect. Ik ben er erg tevreden mee en geeft een leuk effect binnen de auto!  O0
Love the potiential

Bunny

Ziet er goed uit! ga je nog meer delen doen?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Thnx Bunny! Nee ik ga niet meer doen, ik hou het voorlopig bij deze delen anders word het te veel ben ik bang. ;)
Love the potiential

Red Racer

erug goed geslaagd O0

zie dat de deurpanelen ook super s zijn nu.

Jaar.''[/size]

TeSprouT

@Patrick

Thnx man! Vind ik zelf ook!

Jaa klopt die heb ik ook direct maar even geplaatst om het plaatje compleet te maken, veel beter zo he dat Super S interieur? ;)
Love the potiential

Rob

mis nog een upgrade die je hebt opgepikt bij me :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Haha klopt! Ik heb een hele leuke upgrade opgepikt bij rob dit weekend! Het ligt in de schuur te wachten tot het voorjaar om samen met enkele andere upgrades in een keer meegenomen te worden. Plannen genoeg! ;D

Ik hou nog even voor me wat het allemaal is, ik verklap alleen dat het uiterlijk van de Micra een flinke verandering ondergaat als alles naar mijn zin gaat! O0

Voorlopig doe ik even niks en wacht ik tot de winter voorbij is om weer aan de slag te gaan.
Love the potiential

TeSprouT

Ik weet dat ik gezegd heb dat ik tot het voorjaar niks doe aan de Micra, echter blijft één ding kriebelen wat ik eigenlijk nog wil doen. Het plaatsen van een CAI, dit geeft de Micra een zwaarder geluid en levert een kleine vermogenswinst (als het goed is).  :P

Ik heb al even op internet gekeken en heb er 1 gevonden waar ik wel interesse in heb. De prijs spreekt mij vooral aan. Ik heb via ebay in Engeland een mooie set gevonden van Toyosports, speciaal voor de Micra K11.

Klik voor de website van Toyosports!

Voordat ik deze aanschaf ben ik wel benieuwd wat jullie er van vinden en of iemand toevallig ervaring heeft met deze set? Op het Engelse forum van Micra heb ik al wel het een en ander gevonden en zijn de mensen wel positief over het product. :)

Ik zie graag de reacties tegemoet!  O0
Love the potiential

Bunny

Voor dat geld kan je het altijd proberen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Citaat van: Bunny op 29 november 2011, 11:53:57
Voor dat geld kan je het altijd proberen :P

True! maar als mensen ervaring hebben of mij wat meer kunnen vertellen is dat altijd makkelijk om mee te nemen in mijn beslissing! ;D

Vandaar dat ik erg benieuwd ben wat jullie er van vinden!
Love the potiential