TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

TeSprouT

Rob als jij die boor gaten voor mij kan uitmeten zou mij dat echt enorm helpen! Aan de binnenkant dan gewoon afdichten met siliconenkit en de spoiler naast het schroeven ook vastlijmen. Dan moet het goed gaan! ;D
Love the potiential

Dinky

Ziet er goed uit!
Ben benieuwd naar het resultaat, als ze er weer onder en opzitten!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

TeSprouT

Thnx dinky! Ben zelf ook heel erg benieuwd hoe et gaat staan. Begin al ongeduldig te worden met  het monteren!  :D
Love the potiential

Rob

weet dat ze +- 77 uit elkaar zitten dat dele door 2 is uhmm _rekend even hoofd- 33,5 van uit hart.

maar voor de zekerheid meet ik het even na van uit hart klep bovenzijden ;)
je hoort morgen
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Thnx man! Ik wacht even af wat er uit je meting vandaag komt. dan schrijf ik het op en ga ik eens praktiseren wanneer ik de spoiler en bumper kan monteren. Zal denk ik over 2 weken zijn... O0
Love the potiential

Red Racer

netjes gedaan O0 , met de spuitbus?

dan zal je ook wel HEUL graag de voorbumper willen meepakken denk of niet  ^-^

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Jaa dat klopt! Ben lekker met de spuitbus van motip aan de slag gegaan en maar gewoon geprobeert. Ik vind het resultaat verbazingwekkend goed gelukt. Ben wel benieuwd hoe goed het blijft zitten.

De voorbumper moet ook nog gedaan worden maar ik ben stiekem op zoek naar een super s voorbumper.. Helaas nog niet kunnen vinden. Dus als iemand mij hieraan kan helpen of zoektips heeft.. Graag! O0
Love the potiential

Red Racer

of de zaag in deze voobumpert en er verstralers in fabriceren of zuks, die voorbumpers zijn heel schaars net zoals de K10.

maar puik werk dat van motip dan O0

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Nee ik wil echt gaan voor de Super S bumper. Anders hou ik gewoon de standaart bumper en maak ik die rood tot ik een super s gevonden heb.

Weet iemand misschien waar ik eventueel geluk kan hebben met een super s bumper? ;D
Love the potiential

Rob

als ik het wist vertelde ik het je ;) loer ook nog op een 2de

I have a need for speed

TeSprouT

Zou heel tof zijn als je me hier aan kan helpen. Ik ben bang dat ik gewoon heel geduldig moet zijn. :(

Heb je plannen dan met een 2e bumper? ;D
Love the potiential

Rob

I have a need for speed

TeSprouT

Nice altijd gaaf om zelf iets te maken! Maar doe dat dan met de 3e en gun mij de 2e.  ;D
Love the potiential

Rob

goed nieuws kerel, je andere project is ook in nl net over de grens ;)

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 17 april 2012, 14:18:24
goed nieuws kerel, je andere project is ook in nl net over de grens ;)

Gozert, je bent een held! Spreken snel wat af, kom ik langs om het op te pikken! O0
Love the potiential