TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

dimimicra

Citaat van: Rob op 17 april 2012, 14:18:24
goed nieuws kerel, je andere project is ook in nl net over de grens ;)

Echt top dat medeclubleden elkaar zo helpen ! :-)

TeSprouT

Ja het is zover, de achterbumper heeft dit weekend zijn laatste blanke lak laag gekregen. Nacht laten drogen en de dag erna direct gemonteerd. Ik kon natuurlijk niet meer wachten.

Na wat geklooi om de oude achterbumper eraf te krijgen, zat vast met 3 verschillende soorten schroeven waaronder 1 torx :@, kon ik eindelijk monteren.

Ik vind het een goed geslaagd resultaat zo! O0

Love the potiential

Rob

niceeeeeeeeeeeeeee nu om laag!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Citaat van: Rob op 23 april 2012, 11:29:45
niceeeeeeeeeeeeeee nu om laag!

En de spoiler nog monteren, en de voorkant nog rood, en sideskirts nog monteren en...

Genoeg werk aan de winkel voorlopig! Maar zit er allemaal zeker aan te komen O0
Love the potiential

Dinky

Woww dat staat echt goed!
Heel netjes, maakt het meteen een andere auto
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Red Racer

No kiding O0 dit wordt al mooier, en er zit nogal een groot gat in die kasten die wordt zeker nog wel eens opgevuld denk ik zo.

je had toch ookm nog veren geloof ik.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

davey

jeetje die staat wel heel hoog op zijn wielen:p

nice job @ de bumper
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

TeSprouT

Thnx iedereen! Vind het zelf ook al een hele verbetering met die rode Super S achterbumper, het spuitwerk heeft goed uitgepakt al zeg ik het zelf! ;D

De spoiler ligt ook al klaar, ik wacht nog even op een dag mooi weer dan kan die er ook op. O0

Citaat van: Red Racer op 23 april 2012, 18:38:28
je had toch ookm nog veren geloof ik.

Klopt ik heb de vering voor aan de voorkant hier liggen, de achterveren moet ik nog krijgen. Dus komt vanzelf goed met die wheelgaps.

Tja.. standaard veren heh... haha!
Love the potiential

davey

ga je die reflectorplaat nog eraf beunen? of is dat niet te doen.

heb nooit echt het nut gesnapt van die dingen
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!

Ries

Ziet er goed uit ben benieuwd naar de rest van de bumpers :)

TeSprouT

De reflectorplaat blijft gewoon zitten, ik vind het zelf wel wat hebben aangezien de rest van de auto ook rood is (smaak kwestie).

De tweede reden is dat je nooit weet hoe het er onder uit ziet, dat kan nog wel eens vies tegenvallen.

@ Ries de rest van de bumpers gaan er zeker snel aankomen, ik moet de bumper nog ophalen maar dat gaat goed komen! O0
Love the potiential

terl

Ik vind persoonlijk het ook mooier dat die eraf zijn.. Want dan lijkt die meer op een super s...

Maar netjes gedaan met die bumper.. Proficiat
endless project =D

TeSprouT

Thnx bas! O0

Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak, daarom heeft dit forum ook zoveel kleurrijke Micra's!

Maar ik deel de mening dat een 'clear' achterkant ook erg netjes is. Voor mij is de combinatie van de twee eerder gegeven redenen de doorslag de reflectorplaat te laten zitten. :)
Love the potiential

terl

tuurlijk is het een persoonlijke smaak :-p

ben benieuwd naar de sideskirts!
endless project =D

TeSprouT

Haha ik ook! Moet nog even praktiseren hoe ik die ga monteren. ;D
Love the potiential